سعیدی, زری, نیکوبین, نیلوفر. (1402). ذهنیت رشد زبان‌آموزان: آیا محتوای ترکیبی بازی‌‌گونه/تعاملی می‌تواند تفاوت ایجاد کند؟. فناوری آموزش, 18(1), 149-166. doi: 10.22061/tej.2024.10088.2940
زری سعیدی; نیلوفر نیکوبین. "ذهنیت رشد زبان‌آموزان: آیا محتوای ترکیبی بازی‌‌گونه/تعاملی می‌تواند تفاوت ایجاد کند؟". فناوری آموزش, 18, 1, 1402, 149-166. doi: 10.22061/tej.2024.10088.2940
سعیدی, زری, نیکوبین, نیلوفر. (1402). 'ذهنیت رشد زبان‌آموزان: آیا محتوای ترکیبی بازی‌‌گونه/تعاملی می‌تواند تفاوت ایجاد کند؟', فناوری آموزش, 18(1), pp. 149-166. doi: 10.22061/tej.2024.10088.2940
سعیدی, زری, نیکوبین, نیلوفر. ذهنیت رشد زبان‌آموزان: آیا محتوای ترکیبی بازی‌‌گونه/تعاملی می‌تواند تفاوت ایجاد کند؟. فناوری آموزش, 1402; 18(1): 149-166. doi: 10.22061/tej.2024.10088.2940


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب