نجاتی, رضا. (1402). خود تنظیمی و مشارکت چقدر نتایج یادگیری را پیش‌بینی می‌کنند؟ بررسی کلاس‌های آنلاین انگلیسی در یک دانشگاه ایرانی. فناوری آموزش, 18(1), 111-130. doi: 10.22061/tej.2023.10069.2936
رضا نجاتی. "خود تنظیمی و مشارکت چقدر نتایج یادگیری را پیش‌بینی می‌کنند؟ بررسی کلاس‌های آنلاین انگلیسی در یک دانشگاه ایرانی". فناوری آموزش, 18, 1, 1402, 111-130. doi: 10.22061/tej.2023.10069.2936
نجاتی, رضا. (1402). 'خود تنظیمی و مشارکت چقدر نتایج یادگیری را پیش‌بینی می‌کنند؟ بررسی کلاس‌های آنلاین انگلیسی در یک دانشگاه ایرانی', فناوری آموزش, 18(1), pp. 111-130. doi: 10.22061/tej.2023.10069.2936
نجاتی, رضا. خود تنظیمی و مشارکت چقدر نتایج یادگیری را پیش‌بینی می‌کنند؟ بررسی کلاس‌های آنلاین انگلیسی در یک دانشگاه ایرانی. فناوری آموزش, 1402; 18(1): 111-130. doi: 10.22061/tej.2023.10069.2936


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب