مسلمی نژاد آرانی, سعید, زارعی, عباسعلی, سارانی, عبدالله. (1402). تاثیر یادگیری مبتنی بر مسئله برخط و حضوری بر تمایل زبان آموزان به برقراری ارتباط، احساس خودکارآمدی، و اضطراب کلاس درس. فناوری آموزش, 18(1), 19-36. doi: 10.22061/tej.2023.9904.2915
سعید مسلمی نژاد آرانی; عباسعلی زارعی; عبدالله سارانی. "تاثیر یادگیری مبتنی بر مسئله برخط و حضوری بر تمایل زبان آموزان به برقراری ارتباط، احساس خودکارآمدی، و اضطراب کلاس درس". فناوری آموزش, 18, 1, 1402, 19-36. doi: 10.22061/tej.2023.9904.2915
مسلمی نژاد آرانی, سعید, زارعی, عباسعلی, سارانی, عبدالله. (1402). 'تاثیر یادگیری مبتنی بر مسئله برخط و حضوری بر تمایل زبان آموزان به برقراری ارتباط، احساس خودکارآمدی، و اضطراب کلاس درس', فناوری آموزش, 18(1), pp. 19-36. doi: 10.22061/tej.2023.9904.2915
مسلمی نژاد آرانی, سعید, زارعی, عباسعلی, سارانی, عبدالله. تاثیر یادگیری مبتنی بر مسئله برخط و حضوری بر تمایل زبان آموزان به برقراری ارتباط، احساس خودکارآمدی، و اضطراب کلاس درس. فناوری آموزش, 1402; 18(1): 19-36. doi: 10.22061/tej.2023.9904.2915


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب