1.

بررسی اشتباهات دانش‌آموزان در ساده کردن عبارت‌های جبری و یافتن منشا این اشتباهات از دیدگاه معلمان ریاضی

دوره 14، شماره 4، پاییز 1399، صفحه 959-970
نوشین فرامرزپور؛ محمدرضا فدایی

2.

بررسی نگرش معلمان نسبت به کاربرد فناوری‌های آموزشی در فرآیند تدریس

دوره 6، شماره 1، زمستان 1390، صفحه 73-79
علیرضا ذاکری؛ صالح رشید حاجی خواجه لو؛ هادی افرایی؛ شهناز زنگوئی

3.

پدیدارشناسی تجربیات زیسته معلمان در مورد چالش‌های برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت آموزش‌وپرورش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1400
افسانه حبیبی آذر؛ جواد کیهان؛ بهنام طالبی

4.

سواد فناوری معلمان در سند برنامه درسی ملی آموزش‌وپرورش حوزه تربیت و یادگیری کار و فناوری

دوره 12، شماره 2، بهار 1397، صفحه 149-159
آذردخت کوهستانی نژادطاری؛ زهرا اباذری؛ زهره میر حسینی

5.

شناسایی و رتبه‌بندی موانع مؤثر بر عدم استفاده معلمان از فناوری اطلاعات و ارتباطات

دوره 5، شماره 1، زمستان 1389، صفحه 29-36
محمد آتشک؛ پریسا ماه زاده

6.

مطالعه انگیزه ها و نحوه استفاده معلمان از شبکه های اجتماعی

دوره 15، شماره 2، بهار 1400، صفحه 261-275
فرهاد سراجی؛ رضا مالمیر؛ حامد عباسی کسانی

7.

مطالعه‌ای پدیدارشناسانه فرآیند کسب شایستگی فناورانه معلمان ایران با هدف ارائه یک مدل بومی

دوره 14، شماره 4، پاییز 1399، صفحه 847-866
افسانه حبیبی آذر؛ جواد کیهان؛ بهنام طالبی

8.

معلم آینده؛ تغییر در نقش و وظایف در محیط‌های دیجیتالی بر اساس نظریة ارتباط‌گرایی

دوره 11، شماره 2، بهار 1396، صفحه 161-170
نوری براری؛ علی معینی؛ مرتضی رضایی زاده؛ حامد عباسی کسانی

9.

مقایسه دبیران مدارس هوشمند و عادی از نظر صلاحیت‌های تدریس مبتنی بر فناوری

دوره 11، شماره 1، زمستان 1395، صفحه 63-72
فرهاد سراجی؛ معصومه رستمی

10.

مقایسه صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان، فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم سابق و سایر دانشگاهها

دوره 12، شماره 4، پاییز 1397، صفحه 347-356
حسین واحدی کوجنق؛ ناصر کریمی؛ رسول رضایی؛ ایوب اسماعیل پور


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.