تعداد نشریات | 12 |
تعداد شمارهها | 182 |
تعداد مقالات | 1,741 |
تعداد مشاهده مقاله | 2,304,822 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,625,141 |
1. | ارائه الگوی ارزیابی آموزشی مبتنی بر معیار در آتلیههای طراحی معماری | |
دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 299-314 | ||
سیما رضائی آشتیانی؛ جمالالدین مهدینژاد | ||
2. | ارزیابی اثربخشی شیوه های استفاده از محرک های بصری در خلاقیت طراحی دانشجویان معماری | |
دوره 15، شماره 2، فروردین 1400، صفحه 291-304 | ||
محمدعلی اشرف گنجوئی؛ حمید ندیمی | ||
3. | ارزیابی شیوههای آموزش و تربیت معلمان ابتدایی در نظام آموزش عالی کشور | |
دوره 4، شماره 4، مهر 1389، صفحه 287-301 | ||
علیرضا فراهانی؛ احمدرضا نصر اصفهانی؛ سید مصطفی شریف خلیفه سلطانی | ||
4. | ارزیابی شیوههای انتخاب معلمان ابتدایی در نظام آموزش و پرورش کشور | |
دوره 6، شماره 4، مهر 1391، صفحه 223-234 | ||
علیرضا فراهانی؛ احمدرضا نصراصفهانی؛ سید مصطفی شریف | ||
5. | ارزیابی نظام یاددهی و یادگیری در آموزش عالی الکترونیکی، مورد مطالعه: دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران | |
دوره 13، شماره 1، دی 1397، صفحه 165-177 | ||
خدایار ابیلی؛ فاطمه نارنجی ثانی؛ زینب السادات مصطفوی | ||
6. | استفاده از بازیهای علمی در بهبود یادگیری مفاهیم مکانیک برای دانشآموزان متوسطه | |
دوره 4، شماره 4، مهر 1389، صفحه 251-260 | ||
سیامک خادمی؛ نوشین نوری؛ علی فرنودی؛ هاجر حیدری | ||
7. | سیر تکوین مدل های ارزیابی آمادگی آموزش الکترونیک: از شکاف دیجیتال تا فاصله طراحی-واقعیت | |
دوره 13، شماره 1، دی 1397، صفحه 178-190 | ||
نسیبه پوطی؛ حسین مرادی مخلص؛ جمشید حیدری | ||
8. | شناسایی ابعاد و تحلیل مدل مسیری ارزیابی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی | |
دوره 9، شماره 1، دی 1393، صفحه 41-52 | ||
ژاله معماری؛ الناز گلچین؛ محمد اصغری جعفرآبادی | ||