1.

ارزیابی شایستگی‌های دیجیتال معلمان کشور در دوره همه‌گیری کرونا

صفحه 527-548
اسماعیل جعفری؛ مرتضی رضائی‌زاده؛ راضیه شاهوردی؛ بهار بندعلی؛ محمود ابوالقاسمی

2.

کاربرد رویکرد بازی‌گونه‌سازی (گیمیفیکیشن) در برنامه درسی آموزش عالی براساس تجارب خبرگان

صفحه 549-570
رضا توهند؛ مهرانگیز علی نژاد؛ بدرالسادات دانشمند

3.

طراحی و اعتباریابی مدل آموزش الکترونیکی در آموزش‌های شهروند محیط‌زیستی

صفحه 571-590
فاطمه عفتی؛ سید محمد شبیری؛ حسن 'برزگر؛ مهدیه رضائی

4.

عملکرد نوآورانه معلمان و کارکنان آموزش و پرورش با کاوش شخصیت خلاق و جهت‌گیری هدف

صفحه 591-604
زهره شرعی؛ هادی حاج آبادی

5.

بررسی شکاف دیجیتالی آموزش مجازی دانش‌آموزان در دوران کرونا

صفحه 605-618
زیبا خورنگ؛ رضا اسفنجاری کناری؛ زهرا امیری

6.

رویکرد مقایسه‌ای مدارس هوشمند و غیرهوشمند در ارتقاء تفکر کارآفرینانه دانش‌آموزان

صفحه 619-632
محدثه جعفری؛ مریم سادات قریشی خوراسگانی؛ پروین صمدی

7.

تبیین نظریه تبدیل دانش‌ها در محیط یادگیری سازاگرا به منظور اکتشاف فرآیندهای آموزش و طراحی معماری سازه‌پذیر در راستای ارتقاء فناوری محتوایی آموزش

صفحه 633-652
مریم قربان زاده؛ محمود گلابچی

8.

ارائه الگوی مفهومی تربیت هنری فناورانه برای پرورش مهارت‏های موردنیاز افراد در قرن 21

صفحه 653-670
زهره کرمی

9.

بررسی ادراک معلمان در طول همه‌گیری کووید 19: یادگیری الکترونیکی، یادگیری ترکیبی یا آموزش حضوری؟

صفحه 671-682
الهام اکبری؛ طاهره یزدی نژاد؛ رضوان نظری؛ مبین تاتاری

10.

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش سامانه شاد در میان معلمان ابتدایی شهر تبریز

صفحه 683-696
سمیه دمساز؛ کیومرث تقی پور؛ فیروز محمودی

11.

توسعه مکانیزم هوشمند مقایسه آموزش شخصی‌سازی ‌شده در بستر سامانه آموزشی تعاملی

صفحه 697-714
محمدرضا رضائی؛ احسان پازوکی؛ رضا ابراهیم پور

12.

تأثیر آموزش مبتنی بر بازی بر نگرش و یادگیری ریاضی دانش‌آموزان دختر پایه اول ابتدایی

صفحه 715-726
فاطمه صدیقی مطللق؛ محسن روشنیان رامین؛ حمیده سادات خادمی

13.

طراحی الگوی منتورینگ الکترونیکی در راستای بهبود عملکرد کارکنان شرکت پالایش نفت تهران

صفحه 727-748
مریم فلاحی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ حمید رضا مقامی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور

14.

طراحی الگوی مدارس کارآفرین در دوره دوم متوسطه آموزش‌وپرورش شهر تهران

صفحه 749-764
محمد بداغی؛ عباس خورشیدی؛ بتول فقیه آرام؛ اسقندیار دشمن زیاری؛ سعید مرادی

15.

تحلیل سلسله مراتبی شاخص های مؤثر بر کاربر در محیط‌های آموزشی طراحی شده براساس الگوهای بیوفیلیک (زیست گرایی)

صفحه 765-785
محمد عصارزادگان؛ مقدی خدابخشیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب