آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها228
تعداد مقالات2,322
تعداد مشاهده مقاله3,684,731
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,705,887
قربان زاده, مریم, گلابچی, محمود. (1403). تبیین نظریه تبدیل دانش‌ها در محیط یادگیری سازاگرا به منظور اکتشاف فرآیندهای آموزش و طراحی معماری سازه‌پذیر در راستای ارتقاء فناوری محتوایی آموزش. فناوری آموزش, 18(3), 633-652. doi: 10.22061/tej.2023.10224.2969
مریم قربان زاده; محمود گلابچی. "تبیین نظریه تبدیل دانش‌ها در محیط یادگیری سازاگرا به منظور اکتشاف فرآیندهای آموزش و طراحی معماری سازه‌پذیر در راستای ارتقاء فناوری محتوایی آموزش". فناوری آموزش, 18, 3, 1403, 633-652. doi: 10.22061/tej.2023.10224.2969
قربان زاده, مریم, گلابچی, محمود. (1403). 'تبیین نظریه تبدیل دانش‌ها در محیط یادگیری سازاگرا به منظور اکتشاف فرآیندهای آموزش و طراحی معماری سازه‌پذیر در راستای ارتقاء فناوری محتوایی آموزش', فناوری آموزش, 18(3), pp. 633-652. doi: 10.22061/tej.2023.10224.2969
قربان زاده, مریم, گلابچی, محمود. تبیین نظریه تبدیل دانش‌ها در محیط یادگیری سازاگرا به منظور اکتشاف فرآیندهای آموزش و طراحی معماری سازه‌پذیر در راستای ارتقاء فناوری محتوایی آموزش. فناوری آموزش, 1403; 18(3): 633-652. doi: 10.22061/tej.2023.10224.2969


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب