قربان زاده, مریم, گلابچی, محمود. (1403). تبیین نظریه تبدیل دانش‌ها در محیط یادگیری سازاگرا به منظور اکتشاف فرآیندهای آموزش و طراحی معماری سازه‌پذیر در راستای ارتقاء فناوری محتوایی آموزش. فناوری آموزش, 18(3), 633-652. doi: 10.22061/tej.2023.10224.2969
مریم قربان زاده; محمود گلابچی. "تبیین نظریه تبدیل دانش‌ها در محیط یادگیری سازاگرا به منظور اکتشاف فرآیندهای آموزش و طراحی معماری سازه‌پذیر در راستای ارتقاء فناوری محتوایی آموزش". فناوری آموزش, 18, 3, 1403, 633-652. doi: 10.22061/tej.2023.10224.2969
قربان زاده, مریم, گلابچی, محمود. (1403). 'تبیین نظریه تبدیل دانش‌ها در محیط یادگیری سازاگرا به منظور اکتشاف فرآیندهای آموزش و طراحی معماری سازه‌پذیر در راستای ارتقاء فناوری محتوایی آموزش', فناوری آموزش, 18(3), pp. 633-652. doi: 10.22061/tej.2023.10224.2969
قربان زاده, مریم, گلابچی, محمود. تبیین نظریه تبدیل دانش‌ها در محیط یادگیری سازاگرا به منظور اکتشاف فرآیندهای آموزش و طراحی معماری سازه‌پذیر در راستای ارتقاء فناوری محتوایی آموزش. فناوری آموزش, 1403; 18(3): 633-652. doi: 10.22061/tej.2023.10224.2969


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب