عصارزادگان, محمد, خدابخشیان, مقدی. (1403). تحلیل سلسله مراتبی شاخص های مؤثر بر کاربر در محیط‌های آموزشی طراحی شده براساس الگوهای بیوفیلیک (زیست گرایی). فناوری آموزش, 18(3), 765-785. doi: 10.22061/tej.2024.10212.2963
محمد عصارزادگان; مقدی خدابخشیان. "تحلیل سلسله مراتبی شاخص های مؤثر بر کاربر در محیط‌های آموزشی طراحی شده براساس الگوهای بیوفیلیک (زیست گرایی)". فناوری آموزش, 18, 3, 1403, 765-785. doi: 10.22061/tej.2024.10212.2963
عصارزادگان, محمد, خدابخشیان, مقدی. (1403). 'تحلیل سلسله مراتبی شاخص های مؤثر بر کاربر در محیط‌های آموزشی طراحی شده براساس الگوهای بیوفیلیک (زیست گرایی)', فناوری آموزش, 18(3), pp. 765-785. doi: 10.22061/tej.2024.10212.2963
عصارزادگان, محمد, خدابخشیان, مقدی. تحلیل سلسله مراتبی شاخص های مؤثر بر کاربر در محیط‌های آموزشی طراحی شده براساس الگوهای بیوفیلیک (زیست گرایی). فناوری آموزش, 1403; 18(3): 765-785. doi: 10.22061/tej.2024.10212.2963


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب