1.

آموزش طراحی معماری مسکونی مبتنی بر قابلیت‌های محیطی

دوره 15، شماره 3، تیر 1400، صفحه 567-578
سمیه بیطرف؛ محسن کاملی؛ بهرام صالح صدق پور

2.

بررسی ارتباط رضایت از عوامل محیطی با موفقیت تحصیلی دانشجویان

دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 533-540
هادی کشمیری؛ خاطره سجادی

3.

بررسی تاثیر متغیرهای کالبدی پنجره کلاس درس بر بازسازی تمرکز ذهنی دانش آموزان

دوره 15، شماره 3، تیر 1400، صفحه 545-554
سولماز حیدری؛ حامد مضطرزاده؛ حمید رضا عظمتی؛ ملیحه تقی پور

4.

بررسی کیفیت فرایند آموزش درس مقدمات طراحی معماری (2) در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران

دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 815-835
الهام کاظمی؛ حسن ستاری ساربانقلی؛ رحمت محمدزاده؛ افرا غریب پور

5.

تاثیر طراحی بهینه فضای آموزشی بر ارتقای خلاقیت

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 379-385
یزدان موحدی

6.

تاثیر کیفیت فضای بسته آموزشی بر میزان حس جمعی کاربران

دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 931-944
مصطفی ارغیانی؛ سید عباس اقا یزدان فر؛ محسن فیضی

7.

تشخیص اتوماتیک بیمارهای شبکیه چشم با استفاده از مدل های ریاضیاتی پردازش تصویر، مبتنی بر یادگیری دیکشنری چند لایه

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 234-248
آزاده منتظری؛ محبوبه شمسی؛ روح الله دیانت

8.

توسعه و اعتبارسنجی ابزار فرآیند یاددهی – یادگیری در مدارس هوشمند در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 493-505
جعفر جهانی؛ رضا مظاهری؛ مهدی محمدی؛ مریم شفیعی سروستانی

9.

روش‌های انعطاف‌پذیری در به‌روزرسانی معماری و رویکردهای آموزشی مدارس

دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 181-190
مهدی زندیه؛ پدرام حصاری؛ عطیه زندیه

10.

شاخص های طراحی مؤثر بر دلبستگی دانش آموزان در فضاهای باز مدارس از دیدگاه متخصصان معماری

دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 191-205
فاطمه ابراهیم زاده؛ فاطمه مهدیزاده سراج؛ سعید نوروزیان ملکی؛ سعید پیری

11.

شناسایی عوامل طبیعی ارزشمند به روش VPS1 از نظر کودکان به منظور ارایه چهارچوبی برای سازماندهی فضایی حیاط مدرسه

دوره 13، شماره 1، دی 1397، صفحه 1-14
نسرین احمدپورسامانی؛ علیرضا فارسی محمدی پور؛ سیدمحمد بهروز

12.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر در استقبال از دوره‌های کوتاه‌مدت آموزش فرش‌بافی در فرهنگسراهای شهرداری تهران

دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 981-990
فریده کامیاب کهران؛ محمود طباطبایی؛ مجید اسدی فارسانی؛ مسعود احمدخانی

13.

کنکاشی بر پاسخدهی به بروز کفایت اجتماعی در محیط های یادگیری نوجوانان متاثر از نوع تجربیات طراحی درنگرش بیوفیلیک

دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 723-738
فاطمه رجبی پور؛ مهسا دلشاد سیاهکلی

14.

مبانی هستی‌شناسی کمال آفرینی در طراحی مکان‌های آموزشی

دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 139-152
حمیدرضا عظمتی؛ بهرام صالح صدق پور؛ محمدصادق طاهرطلوع دل؛ زهرا صدوقی

15.

مطالعۀ فراهم‌سازی‌‌های یادگیری کودکان در محیط‌های شهری و روستایی شهرستان‌های مشهد و شیروان

دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 801-814
اسماعیل ضرغامی؛ سیدمحمد بهروز

16.

مفهوم آموزش و تأثیر آن در معماری مسجد–مدرسه‌های دوره قاجار

دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 743-761
حامد حیاتی؛ فاطمه غلامی

17.

مقایسه تطبیقی چگونگی ارتباط میان فضای آموزشی و نیایشی در مسجد-مدرسه‌های دوره‌ تیموری و صفوی

دوره 15، شماره 3، تیر 1400، صفحه 591-610
حامد حیاتی؛ مهسا بهداروند

18.

مولفه‌های موثر بر ارتقای حس جمعی در فضاهای آموزشی دبیرستان

دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 153-164
مصطفی ارغیانی

19.

ویژگی‌ها و عناصر طراحی فضاهای باز کودکان دبستانی براساس هوش هیجانی در فرآیند یادگیری از دیدگاه متخصصان

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 274-283
حسنی سادات شمس دولت آبادی؛ فرهنگ مظفر؛ نیلوفر ملک؛ بهرام صالح صدق پور

20.

یادگیری طبیعی، مطالعه‌ای بر مبنای مشاهدۀ رفتار کودکان در مدرسۀ طبیعت کاوی‌کنج مشهد

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 249-262
سیدمحمد بهروز؛ اسماعیل ضرغامی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب