تعداد نشریات | 13 |
تعداد شمارهها | 206 |
تعداد مقالات | 2,059 |
تعداد مشاهده مقاله | 2,731,519 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,979,615 |
1. | آثار سودمند و زیانبار استفاده از رسانههای ارتباطی نوین (اینترنت، ماهواره و تلفن همراه) از دیدگاه دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر بهار | |||
دوره 12، شماره 4، مهر 1397، صفحه 337-346 | ||||
فریدون یزدانی | ||||
2. | آموزش بازشناسی چهره با استفاده از ترکیب شبکههای عصبی مبتنیبر اختلاط خبرهها | |||
دوره 3، شماره 1، دی 1387، صفحه 27-38 | ||||
رضا ابراهیم پور؛ نینا طاهری مخصوص؛ علیرضا حاجیانی | ||||
3. | اثربخشی آموزش شناختی– رفتاری بر اضطراب امتحان دانش آموزان دختر متوسطه | |||
دوره 7، شماره 3، تیر 1392، صفحه 195-201 | ||||
جمشید جراره؛ آذر محمدی کرکانی | ||||
4. | ارائه مدل معادله ساختاری خودراهبری، شایستگیهای فنی، زمینهای و رفتاری و ادراک دانشجویان از کیفیت عملکرد اعضای هیأت علمی | |||
دوره 8، شماره 3، تیر 1393، صفحه 141-150 | ||||
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی | ||||
5. | الگوی علی خودکارآمدی تحصیلی، یادگیری خودتنظیم و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان | |||
دوره 9، شماره 3، تیر 1394، صفحه 187-200 | ||||
راضیه شیخ الاسلامی؛ مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ مجید کوثری | ||||
6. | باز ساخت، اعتباریابی و رواسازی "مجموعه آزمون انگیزش و نگرش" | |||
دوره 5، شماره 4، مهر 1390، صفحه 279-289 | ||||
فرهاد قربان دوردی نژاد؛ محمدرضا امام جمعه | ||||
7. | بررسی درک و فهم دانشآموزان از اعداد منفی و بدفهمیهای آنان | |||
دوره 10، شماره 1، دی 1394، صفحه 25-41 | ||||
ابراهیم ریحانی؛ فریده حمیدی؛ فرزانه راشدی | ||||
8. | بررسی رابطه خودکارآمدی و راهبردهای شناختی- فراشناختی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان پسر مقطع متوسطه عشایر | |||
دوره 8، شماره 2، فروردین 1393، صفحه 97-107 | ||||
منیجه هوشمندجا؛ علی جوانمرد؛ سید منصور مرعشی | ||||
9. | بررسی رابطه هوش هیجانی و مهارت های طراحی در دانشجویان معماری | |||
دوره 7، شماره 1، دی 1391، صفحه 21-32 | ||||
سجاد نازی دیزجی | ||||
10. | بررسی رابطهی ویژگیهای شخصیتی و اهداف پیشرفت با اضطراب امتحان | |||
دوره 10، شماره 3، تیر 1395، صفحه 219-233 | ||||
فریده حمیدی؛ محمدباقر ببرازی | ||||
11. | بررسی قابلیت های کارآفرینی و میزان اثربخشی نظام آموزشی بر افزایش آن در دانشجویان دانشگاه پیام نور | |||
دوره 8، شماره 4، مهر 1393، صفحه 269-281 | ||||
علی ربیعی؛ زهرا نظریان | ||||
12. | بررسی میزان تأثیر آموزش درس بهداشت و محیط زیست بر کسب نگرشهای بهداشتی و زیستمحیطی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی | |||
دوره 9، شماره 2، فروردین 1394، صفحه 121-134 | ||||
اسحاق شایگان؛ فائزه فاضلی | ||||
13. | بررسی نقش اضطراب ریاضی بر عملکرد در درس ریاضی و نقش جنسیت | |||
دوره 7، شماره 2، فروردین 1392، صفحه 97-102 | ||||
سید سعید ترابی؛ محمد علی محمدی فر؛ معصومه خسروی؛ نسرم شایان؛ هیوا محمد جانی | ||||
14. | تأثیر روش تدریس و وضع ظاهری اساتید بر خوابآلودگی دانشجویان | |||
دوره 6، شماره 2، فروردین 1391، صفحه 135-145 | ||||
اسحاق شایگان | ||||
15. | تأثیر عوامل تنشزای شغلی بر عملکرد مراکز آموزش عالی | |||
دوره 4، شماره 1، دی 1388، صفحه 39-46 | ||||
سعید علی اوسطی | ||||
16. | تاثیر ابعاد فیزیکی کلاس بر ارتقا مشارکت دانشآموزان در فرایند یادگیری فعال | |||
دوره 11، شماره 2، فروردین 1396، صفحه 109-123 | ||||
مصطفی ارغیانی؛ محسن فیضی؛ عباس یزدانفر | ||||
17. | تحلیلی بر روششناسی و زمینهی اجرایی پایاننامههای کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی | |||
دوره 10، شماره 3، تیر 1395، صفحه 193-205 | ||||
طالب زندی؛ یوسف مهدوی نسب؛ هاشم فردانش؛ روشن احمدی | ||||
18. | تیپ شخصیتی و عملکرد زبان آموزان درآزمون های درک متن | |||
دوره 8، شماره 1، دی 1392، صفحه 1-10 | ||||
فرهاد قربان دوردی نژاد | ||||
19. | رابطه ی دوستی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان: نقش عوامل شخصیت | |||
دوره 8، شماره 1، دی 1392، صفحه 11-22 | ||||
فاطمه السادات المدرسی طس؛ ناصر مزینی؛ محمدرضا جاهدمطلق؛ میثم احمدی | ||||
20. | سنجش و ارزیابی میزان اثر بخشی سیستم آموزش بر سبک فکری بر اساس مدل ندهرمان | |||
دوره 6، شماره 1، دی 1390، صفحه 19-31 | ||||
عباسعلی رستگار؛ مهدی ملک دار؛ مهدی تاج الدین | ||||
21. | سیستم خودهای انگیزشی زبان دوم، اضطراب زبان دوم و رفتار واکنشی میان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی | |||
دوره 3، شماره 2، فروردین 1388، صفحه 87-98 | ||||
اسمعیل عبدالله زاده؛ مصطفی پاپی | ||||
22. | کارکرد آموزشی کاریکاتور و تأثیر آن بر انگیزه تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان | |||
دوره 9، شماره 3، تیر 1394، صفحه 145-153 | ||||
علیرضا محمود آبادی؛ هادی ندیمی | ||||
23. | مقایسه اثربخشی مداخلات روان آموزشی حضوری و مجازی مبتنی بر نظریه پذیرش و تعهد بر مسئولیتپذیری نوجوانان در دوران پسا کرونا | |||
دوره 17، شماره 2، فروردین 1402، صفحه 357-370 | ||||
امید سیفوری؛ جمشید جراره؛ فریده حمیدی | ||||
24. | مقایسه تأثیر روشهای تدریس فعال و غیر فعال بر هوش هیجانی دانش آموزان | |||
دوره 7، شماره 4، مهر 1392، صفحه 281-287 | ||||
رامین نوظهوری پهرآباد؛ کامبیز پوشنه؛ علیرضا عصاره؛ سمیه رسولی | ||||
25. | هنجارسنجی، اعتباریابی و پایاسازی مقیاس سنجش شادکامی در میان دانشجویان | |||
دوره 14، شماره 2، فروردین 1399، صفحه 355-367 | ||||
بهرام صالح صدق پور؛ محمدصادق طاهرطلوع دل؛ سیده اشرف سادات | ||||
|