جراره, جمشید, محمدی کرکانی, آذر. (1392). اثربخشی آموزش شناختی– رفتاری بر اضطراب امتحان دانش آموزان دختر متوسطه. فناوری آموزش, 7(3), 195-201. doi: 10.22061/tej.2013.155
جمشید جراره; آذر محمدی کرکانی. "اثربخشی آموزش شناختی– رفتاری بر اضطراب امتحان دانش آموزان دختر متوسطه". فناوری آموزش, 7, 3, 1392, 195-201. doi: 10.22061/tej.2013.155
جراره, جمشید, محمدی کرکانی, آذر. (1392). 'اثربخشی آموزش شناختی– رفتاری بر اضطراب امتحان دانش آموزان دختر متوسطه', فناوری آموزش, 7(3), pp. 195-201. doi: 10.22061/tej.2013.155
جراره, جمشید, محمدی کرکانی, آذر. اثربخشی آموزش شناختی– رفتاری بر اضطراب امتحان دانش آموزان دختر متوسطه. فناوری آموزش, 1392; 7(3): 195-201. doi: 10.22061/tej.2013.155


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب