1.

ارزشیابی نمودهای رویکرد ارتباطی در کتاب انگلیسی (1) دورۀ اول متوسطه ایران

دوره 12، شماره 4، مهر 1397، صفحه 303-315
رضا نجاتی؛ زهرا چراغی؛ اعظم ناصری

2.

بررسی تأثیر کلاس معکوس بر مهارت خواندن زبان انگلیسی

دوره 14، شماره 2، فروردین 1399، صفحه 247-259
شکیبا زرین فرد؛ مهرک رحیمی؛ احمد محسنی

3.

بررسی رابطه تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری زبان توسط فراگیران زبان انگلیسی در ایران

دوره 5، شماره 2، فروردین 1390، صفحه 99-104
جهانبخش نیکوپور؛ محمد حسن امینی فارسانی؛ مریم نصیری

4.

بررسی مقابله‌ای نگرش در بخش بحث در مقالات آموزش زبان انگلیسی و روان‌پزشکی

دوره 5، شماره 2، فروردین 1390، صفحه 81-90
علیرضا جلیلی‌فر

5.

بهنجارسازی و اعتباریابی پرسش نامه سبک های زبان آموزی

دوره 4، شماره 4، مهر 1389، صفحه 267-275
رضا نجاتی

6.

تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مهندسی در درس زبان تخصصی

دوره 5، شماره 1، دی 1389، صفحه 49-57
مهرک رحیمی؛ حوریه آژغ

7.

تأثیرات آموزش منظورشناختی زبان انگلیسی بر میزان توجه و بازدهی یادگیری ساختارهای تقاضا در میان زبان‌آموزان ایرانی

دوره 5، شماره 2، فروردین 1390، صفحه 91-97
ایمان ملاذ؛ میترا ربیعی؛ سعید کتابی

8.

تاثیر کلاس معکوس بر خودراهبری در یادگیری درس زبان انگلیسی

دوره 12، شماره 2، فروردین 1397، صفحه 141-148
موسی پیری؛ حافظ صاحب یار؛ آرش سعداللهی

9.

جهانی شدن و ضرورت اصلاح دوره‌های آموزش زبان انگلیسی در ایران؛ چالش‌ها، فرصت‌ها

دوره 3، شماره 1، دی 1387، صفحه 17-26
مهرک رحیمی؛ زهرا نبی لو

10.

نگرش زبان آموزان به واژگان انگلیسی و درک آنها با بهره گیری از ارتباط غیر کلامی

دوره 8، شماره 4، مهر 1393، صفحه 221-229
اسماعیل علی سلیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب