ملاذ, ایمان, ربیعی, میترا, کتابی, سعید. (1390). تأثیرات آموزش منظورشناختی زبان انگلیسی بر میزان توجه و بازدهی یادگیری ساختارهای تقاضا در میان زبان‌آموزان ایرانی. فناوری آموزش, 5(2), 91-97. doi: 10.22061/tej.2011.282
ایمان ملاذ; میترا ربیعی; سعید کتابی. "تأثیرات آموزش منظورشناختی زبان انگلیسی بر میزان توجه و بازدهی یادگیری ساختارهای تقاضا در میان زبان‌آموزان ایرانی". فناوری آموزش, 5, 2, 1390, 91-97. doi: 10.22061/tej.2011.282
ملاذ, ایمان, ربیعی, میترا, کتابی, سعید. (1390). 'تأثیرات آموزش منظورشناختی زبان انگلیسی بر میزان توجه و بازدهی یادگیری ساختارهای تقاضا در میان زبان‌آموزان ایرانی', فناوری آموزش, 5(2), pp. 91-97. doi: 10.22061/tej.2011.282
ملاذ, ایمان, ربیعی, میترا, کتابی, سعید. تأثیرات آموزش منظورشناختی زبان انگلیسی بر میزان توجه و بازدهی یادگیری ساختارهای تقاضا در میان زبان‌آموزان ایرانی. فناوری آموزش, 1390; 5(2): 91-97. doi: 10.22061/tej.2011.282


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب