| تعداد نشریات | 11 |
| تعداد شمارهها | 226 |
| تعداد مقالات | 2,285 |
| تعداد مشاهده مقاله | 3,519,777 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,580,389 |
| 1. | بررسی مقابلهای نگرش در بخش بحث در مقالات آموزش زبان انگلیسی و روانپزشکی | |
| صفحه 81-90 | ||
| علیرضا جلیلیفر | ||
| 2. | تأثیرات آموزش منظورشناختی زبان انگلیسی بر میزان توجه و بازدهی یادگیری ساختارهای تقاضا در میان زبانآموزان ایرانی | |
| صفحه 91-97 | ||
| ایمان ملاذ؛ میترا ربیعی؛ سعید کتابی | ||
| 3. | بررسی رابطه تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری زبان توسط فراگیران زبان انگلیسی در ایران | |
| صفحه 99-104 | ||
| جهانبخش نیکوپور؛ محمد حسن امینی فارسانی؛ مریم نصیری | ||
| 4. | رابطه بین هوش هیجانی و موفقیت تحصیلی | |
| صفحه 105-108 | ||
| مریم مشکوه | ||
| 5. | یادگیری از جامعه مورچگان در بهینهسازی دیوارهای حائل بتنی | |
| صفحه 109-116 | ||
| محمود قضاوی؛ سعید بزازیان بناب | ||
| 6. | بررسی رابطه بین خود تنظیمی و تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی | |
| صفحه 117-124 | ||
| افسانه غنیزاده | ||
| 7. | اعتبار سنجی نیمرخ بسامدواژگانی به عنوان ساز وکار سنجش بنای واژگانی در گفتمان نوشتاری | |
| صفحه 125-131 | ||
| غلامرضا عباسیان؛ مهدی شیری پریزاد | ||