1.

بررسی مقابله‌ای نگرش در بخش بحث در مقالات آموزش زبان انگلیسی و روان‌پزشکی

صفحه 81-90
علیرضا جلیلی‌فر

2.

تأثیرات آموزش منظورشناختی زبان انگلیسی بر میزان توجه و بازدهی یادگیری ساختارهای تقاضا در میان زبان‌آموزان ایرانی

صفحه 91-97
ایمان ملاذ؛ میترا ربیعی؛ سعید کتابی

3.

بررسی رابطه تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری زبان توسط فراگیران زبان انگلیسی در ایران

صفحه 99-104
جهانبخش نیکوپور؛ محمد حسن امینی فارسانی؛ مریم نصیری

4.

رابطه بین هوش هیجانی و موفقیت تحصیلی

صفحه 105-108
مریم مشکوه

5.

یادگیری از جامعه مورچگان در بهینه‌سازی دیوارهای حائل بتنی

صفحه 109-116
محمود قضاوی؛ سعید بزازیان بناب

6.

بررسی رابطه بین خود تنظیمی و تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی

صفحه 117-124
افسانه غنی‌زاده

7.

اعتبار سنجی نیمرخ بسامدواژگانی به عنوان ساز وکار سنجش بنای واژگانی در گفتمان نوشتاری

صفحه 125-131
غلامرضا عباسیان؛ مهدی شیری پریزاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب