تعداد نشریات | 11 |
تعداد شمارهها | 210 |
تعداد مقالات | 2,098 |
تعداد مشاهده مقاله | 2,877,480 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,085,259 |
1. | بررسی مقابلهای نگرش در بخش بحث در مقالات آموزش زبان انگلیسی و روانپزشکی | |
صفحه 81-90 | ||
علیرضا جلیلیفر | ||
2. | تأثیرات آموزش منظورشناختی زبان انگلیسی بر میزان توجه و بازدهی یادگیری ساختارهای تقاضا در میان زبانآموزان ایرانی | |
صفحه 91-97 | ||
ایمان ملاذ؛ میترا ربیعی؛ سعید کتابی | ||
3. | بررسی رابطه تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری زبان توسط فراگیران زبان انگلیسی در ایران | |
صفحه 99-104 | ||
جهانبخش نیکوپور؛ محمد حسن امینی فارسانی؛ مریم نصیری | ||
4. | رابطه بین هوش هیجانی و موفقیت تحصیلی | |
صفحه 105-108 | ||
مریم مشکوه | ||
5. | یادگیری از جامعه مورچگان در بهینهسازی دیوارهای حائل بتنی | |
صفحه 109-116 | ||
محمود قضاوی؛ سعید بزازیان بناب | ||
6. | بررسی رابطه بین خود تنظیمی و تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی | |
صفحه 117-124 | ||
افسانه غنیزاده | ||
7. | اعتبار سنجی نیمرخ بسامدواژگانی به عنوان ساز وکار سنجش بنای واژگانی در گفتمان نوشتاری | |
صفحه 125-131 | ||
غلامرضا عباسیان؛ مهدی شیری پریزاد | ||