آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها227
تعداد مقالات2,290
تعداد مشاهده مقاله3,540,241
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,590,946

1.

بررسی اثر بخشی «آموزش تفکر طراحی» بر توانایی طراحی آموزشی دانشجویان تکنولوژی آموزشی

صفحه 709-728
سکینه طالبی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ هاشم فردانش؛ علی دلاور

2.

تأثیر آموزش معکوس بر مؤلفه‌های خودکارآمدی زبان انگلیسی در دانش‌آموزان پایه‌ دهم

صفحه 729-742
مسعود جعفری؛ عباس حبیب زاده؛ زهرا تنها

3.

تأثیر آموزش نسخه موبایل نرم‌افزار متلب بر نگرش و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه دهم رشته علوم انسانی

صفحه 743-754
زینب چلیات؛ قاسم رکابدار؛ بهاره سلیمانی

4.

تأثیر یادگیری پروژه‌محور مبتنی بر فناوری بر توسعه واژگان انگلیسی و هویت اجتماعی فراگیران

صفحه 755-766
لیلی پلاشی؛ مهری حدادنارافشان؛ لیلا انجم شعاع

5.

ابعاد سواد دیجیتال برای دانش‌آموزان دوره‌ ‌ابتدایی

صفحه 767-782
فاطمه قدردان؛ بتول سبزه؛ یاسمن اسکویی

6.

ارائه‌ چارچوبی برای طراحی محیط ‏های یادگیری الکترونیکی و مجازی براساس اصول و معیارهای انعطاف‏ پذیری شناختی

صفحه 783-796
زهره کرمی

7.

تأثیر به‌کارگیری روش جیگسا در کلاس معکوس مجازی بر مهارت خودراهبری دانشجویان پزشکی

صفحه 797-810
نسترن زنجانی؛ زهره سادات میرمقتدایی؛ داوود رسولی

8.

تأثیر رسانه های آموزشی الکترونیکی بر پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی هندسه

صفحه 811-824
سهراب عظیم پور؛ حسین واحدی

9.

تأثیرآموزش الکترونیکی مبتنی بر پروژه (PBL) بر خودکارآمدی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه‌ ششم ابتدایی

صفحه 825-836
حمید رضا مقامی؛ فاطمه اسدی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

10.

تعیین عناصر الگوی آموزشی برای محیط یاددهی- یادگیری ارتباط‌گرایی

صفحه 837-848
ویسعلی بخشی خیلگاوانی؛ خدیجه علی آبادی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ صمد برزویان؛ علی دلاور

11.

فراترکیب چارچوب جامع عوامل مؤثر بر قابلیت استفاده سیستم‌های مدیریت یادگیری

صفحه 849-868
سمانه عبدلی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ هاشم فردانش؛ محمد عسگری

12.

‌تأثیر آزمون مبتنی بر بازی وار سازی بر اضطراب امتحان، علاقه و یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی

صفحه 869-880
محمد نظری دوست؛ محسن باقری

13.

طراحی الگوی نظام یاددهی-یادگیری ترکیبی در دانشگاه: تبیین ابعاد و مؤلفه‌ها

صفحه 881-902
عاطفه غفرانی؛ فاطمه نارنجی ثانی؛ محمد علی شاه حسینی؛ خدایار ابیلی؛ جواد پورکریمی

14.

تأثیر یادگیری تجربی مبتنی بر فناوری، بر تفکر انتقادی و درک مطلب زبان آموزان

صفحه 903-917
سمیه صاحب الزمانی؛ امین نعیمی؛ مهری حدادنارافشان

15.

بررسی تطبیقی برنامه آموزشی، فضاها و فناوری های نوین آموزشی در نظام آموزش معماری پنج دانشگاه برتر جهان

صفحه 919-949
مریم منشی؛ سیّد عطااله طاهایی؛ شروین میرشاهزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب