مقامی, حمید رضا, اسدی, فاطمه, زارعی زوارکی, اسماعیل. (1402). تأثیرآموزش الکترونیکی مبتنی بر پروژه (PBL) بر خودکارآمدی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه‌ ششم ابتدایی. فناوری آموزش, 17(4), 825-836. doi: 10.22061/tej.2023.9570.2867
حمید رضا مقامی; فاطمه اسدی; اسماعیل زارعی زوارکی. "تأثیرآموزش الکترونیکی مبتنی بر پروژه (PBL) بر خودکارآمدی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه‌ ششم ابتدایی". فناوری آموزش, 17, 4, 1402, 825-836. doi: 10.22061/tej.2023.9570.2867
مقامی, حمید رضا, اسدی, فاطمه, زارعی زوارکی, اسماعیل. (1402). 'تأثیرآموزش الکترونیکی مبتنی بر پروژه (PBL) بر خودکارآمدی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه‌ ششم ابتدایی', فناوری آموزش, 17(4), pp. 825-836. doi: 10.22061/tej.2023.9570.2867
مقامی, حمید رضا, اسدی, فاطمه, زارعی زوارکی, اسماعیل. تأثیرآموزش الکترونیکی مبتنی بر پروژه (PBL) بر خودکارآمدی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه‌ ششم ابتدایی. فناوری آموزش, 1402; 17(4): 825-836. doi: 10.22061/tej.2023.9570.2867


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب