صاحب الزمانی, سمیه, نعیمی, امین, حدادنارافشان, مهری. (1402). تأثیر یادگیری تجربی مبتنی بر فناوری، بر تفکر انتقادی و درک مطلب زبان آموزان. فناوری آموزش, 17(4), 903-917. doi: 10.22061/tej.2023.9773.2898
سمیه صاحب الزمانی; امین نعیمی; مهری حدادنارافشان. "تأثیر یادگیری تجربی مبتنی بر فناوری، بر تفکر انتقادی و درک مطلب زبان آموزان". فناوری آموزش, 17, 4, 1402, 903-917. doi: 10.22061/tej.2023.9773.2898
صاحب الزمانی, سمیه, نعیمی, امین, حدادنارافشان, مهری. (1402). 'تأثیر یادگیری تجربی مبتنی بر فناوری، بر تفکر انتقادی و درک مطلب زبان آموزان', فناوری آموزش, 17(4), pp. 903-917. doi: 10.22061/tej.2023.9773.2898
صاحب الزمانی, سمیه, نعیمی, امین, حدادنارافشان, مهری. تأثیر یادگیری تجربی مبتنی بر فناوری، بر تفکر انتقادی و درک مطلب زبان آموزان. فناوری آموزش, 1402; 17(4): 903-917. doi: 10.22061/tej.2023.9773.2898


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب