بخشی خیلگاوانی, ویسعلی, علی آبادی, خدیجه, نیلی احمدآبادی, محمدرضا, برزویان, صمد, دلاور, علی. (1402). تعیین عناصر الگوی آموزشی برای محیط یاددهی- یادگیری ارتباط‌گرایی. فناوری آموزش, 17(4), 837-848. doi: 10.22061/tej.2023.9623.2873
ویسعلی بخشی خیلگاوانی; خدیجه علی آبادی; محمدرضا نیلی احمدآبادی; صمد برزویان; علی دلاور. "تعیین عناصر الگوی آموزشی برای محیط یاددهی- یادگیری ارتباط‌گرایی". فناوری آموزش, 17, 4, 1402, 837-848. doi: 10.22061/tej.2023.9623.2873
بخشی خیلگاوانی, ویسعلی, علی آبادی, خدیجه, نیلی احمدآبادی, محمدرضا, برزویان, صمد, دلاور, علی. (1402). 'تعیین عناصر الگوی آموزشی برای محیط یاددهی- یادگیری ارتباط‌گرایی', فناوری آموزش, 17(4), pp. 837-848. doi: 10.22061/tej.2023.9623.2873
بخشی خیلگاوانی, ویسعلی, علی آبادی, خدیجه, نیلی احمدآبادی, محمدرضا, برزویان, صمد, دلاور, علی. تعیین عناصر الگوی آموزشی برای محیط یاددهی- یادگیری ارتباط‌گرایی. فناوری آموزش, 1402; 17(4): 837-848. doi: 10.22061/tej.2023.9623.2873


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب