طالبی, سکینه, نیلی احمدآبادی, محمدرضا, فردانش, هاشم, دلاور, علی. (1402). بررسی اثر بخشی «آموزش تفکر طراحی» بر توانایی طراحی آموزشی دانشجویان تکنولوژی آموزشی. فناوری آموزش, 17(4), 709-728. doi: 10.22061/tej.2023.9329.2831
سکینه طالبی; محمدرضا نیلی احمدآبادی; هاشم فردانش; علی دلاور. "بررسی اثر بخشی «آموزش تفکر طراحی» بر توانایی طراحی آموزشی دانشجویان تکنولوژی آموزشی". فناوری آموزش, 17, 4, 1402, 709-728. doi: 10.22061/tej.2023.9329.2831
طالبی, سکینه, نیلی احمدآبادی, محمدرضا, فردانش, هاشم, دلاور, علی. (1402). 'بررسی اثر بخشی «آموزش تفکر طراحی» بر توانایی طراحی آموزشی دانشجویان تکنولوژی آموزشی', فناوری آموزش, 17(4), pp. 709-728. doi: 10.22061/tej.2023.9329.2831
طالبی, سکینه, نیلی احمدآبادی, محمدرضا, فردانش, هاشم, دلاور, علی. بررسی اثر بخشی «آموزش تفکر طراحی» بر توانایی طراحی آموزشی دانشجویان تکنولوژی آموزشی. فناوری آموزش, 1402; 17(4): 709-728. doi: 10.22061/tej.2023.9329.2831


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب