 
				| تعداد نشریات | 11 | 
| تعداد شمارهها | 226 | 
| تعداد مقالات | 2,285 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 3,520,640 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,580,715 | 
| 1. | کاربرد درس الکترونیکی سازگار با سبکهای یادگیری دانشآموزان با الگوی ممتیک | |
| صفحه 1-14 | ||
| فاطمه ذوالفقاری؛ امین راحتی | ||
| 2. | بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات: گسترش مدل پذیرش فناوری اطلاعات | |
| صفحه 15-24 | ||
| حسن قلاوندی؛ معصومه علی زاده | ||
| 3. | بررسی تأثیر استفاده از ابزارهای تحت وب در آموزش زبان انگلیسی در ایران | |
| صفحه 25-31 | ||
| رضا خانی؛ مهناز بغیری | ||
| 4. | بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی(ELS) بر اساس مدل پذیرش فناوری(TAM) | |
| صفحه 33-40 | ||
| امیرهوشنگ نظرپوری؛ غلامعلی طبرسا | ||
| 5. | شناسایی ابعاد و تحلیل مدل مسیری ارزیابی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی | |
| صفحه 41-52 | ||
| ژاله معماری؛ الناز گلچین؛ محمد اصغری جعفرآبادی | ||
| 6. | ارزیابی عوامل تأثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب2 در دبیرستانها | |
| صفحه 53-64 | ||
| مریم طایفی نصرآبادی؛ داود کریمزادگان مقدم؛ داود وحدت | ||
| 7. | فراتحلیل اُلگوهای ارتباطی پیشنهاد شده در مقالات علمی و پژوهشی آموزش ریاضی | |
| صفحه 65-74 | ||
| سید محمدرضا مرتضوی | ||