تعداد نشریات | 11 |
تعداد شمارهها | 207 |
تعداد مقالات | 2,061 |
تعداد مشاهده مقاله | 2,769,972 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,003,306 |
1. | کاربرد درس الکترونیکی سازگار با سبکهای یادگیری دانشآموزان با الگوی ممتیک | |
صفحه 1-14 | ||
فاطمه ذوالفقاری؛ امین راحتی | ||
2. | بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات: گسترش مدل پذیرش فناوری اطلاعات | |
صفحه 15-24 | ||
حسن قلاوندی؛ معصومه علی زاده | ||
3. | بررسی تأثیر استفاده از ابزارهای تحت وب در آموزش زبان انگلیسی در ایران | |
صفحه 25-31 | ||
رضا خانی؛ مهناز بغیری | ||
4. | بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی(ELS) بر اساس مدل پذیرش فناوری(TAM) | |
صفحه 33-40 | ||
امیرهوشنگ نظرپوری؛ غلامعلی طبرسا | ||
5. | شناسایی ابعاد و تحلیل مدل مسیری ارزیابی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی | |
صفحه 41-52 | ||
ژاله معماری؛ الناز گلچین؛ محمد اصغری جعفرآبادی | ||
6. | ارزیابی عوامل تأثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب2 در دبیرستانها | |
صفحه 53-64 | ||
مریم طایفی نصرآبادی؛ داود کریمزادگان مقدم؛ داود وحدت | ||
7. | فراتحلیل اُلگوهای ارتباطی پیشنهاد شده در مقالات علمی و پژوهشی آموزش ریاضی | |
صفحه 65-74 | ||
سید محمدرضا مرتضوی | ||