1.

تحلیل کارآمدی آموزش مبتنی بر نقشه‌ مفهومی در قالب چندرسانه‌ای بر بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی

صفحه 257-268
آزاد میرزایی؛ زهره خوش نشین؛ ساسان سلیمی؛ سید عبدالله قاسمی تبار

2.

سیر تحول فلسفه تربیت حرفه‌ای در نظام آموزشی ایران

صفحه 269-288
ابوالفضل غفاری؛ محمد رضا آهنچیان؛ علی اصغر خلاقی؛ مهدی نادری

3.

ارزیابی و بررسی تطبیقی نقش ریاضیات در آموزش معماری دردانشگاه‌های داخل و خارج از کشور

صفحه 289-301
الهام محمدزاده چیانه؛ حسین سلطان زاده

4.

ارزشیابی نمودهای رویکرد ارتباطی در کتاب انگلیسی (1) دورۀ اول متوسطه ایران

صفحه 303-315
رضا نجاتی؛ زهرا چراغی؛ اعظم ناصری

5.

مقایسه مهارت‌های اجتماعی دانشجویان نظام آموزش حضوری و الکترونیکی

صفحه 317-327
مریم فلاحی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ داریوش نوروزی

6.

ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه‌ی سنجش کیفیت ویژگی‌های کالبدی مؤثر بر فعالیت جسمانی کودکان در حیاط مدرسه

صفحه 329-336
حمید رضا عظمتی؛ بهرام صالح صدق پور؛ زینت امینی فر

7.

آثار سودمند و زیان‌بار استفاده از رسانه‌های ارتباطی نوین (اینترنت، ماهواره و تلفن همراه) از دیدگاه دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر بهار

صفحه 337-346
فریدون یزدانی

8.

مقایسه صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان، فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم سابق و سایر دانشگاهها

صفحه 347-356
حسین واحدی کوجنق؛ ناصر کریمی؛ رسول رضایی؛ ایوب اسماعیل پور

9.

مدیریت نام تجاری در آموزش عالی: تاثیر ارزش ویژه برند بر جذب استعدادهای علمی (معیار هویت نام تجاری دانشگاه

صفحه 357-364
اصغر زمانی؛ مهتاب پورآتشی؛ سیما قجربیگی

10.

نقش مبلمان فضای داخلی کلاس‌ها بر ارتقاء میزان یادگیری دانش‌آموزان

صفحه 365-372
خسرو موحد؛ خاطره سجادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب