زمانی, اصغر, پورآتشی, مهتاب, قجربیگی, سیما. (1397). مدیریت نام تجاری در آموزش عالی: تاثیر ارزش ویژه برند بر جذب استعدادهای علمی (معیار هویت نام تجاری دانشگاه. فناوری آموزش, 12(4), 357-364. doi: 10.22061/jte.2018.2835.1727
اصغر زمانی; مهتاب پورآتشی; سیما قجربیگی. "مدیریت نام تجاری در آموزش عالی: تاثیر ارزش ویژه برند بر جذب استعدادهای علمی (معیار هویت نام تجاری دانشگاه". فناوری آموزش, 12, 4, 1397, 357-364. doi: 10.22061/jte.2018.2835.1727
زمانی, اصغر, پورآتشی, مهتاب, قجربیگی, سیما. (1397). 'مدیریت نام تجاری در آموزش عالی: تاثیر ارزش ویژه برند بر جذب استعدادهای علمی (معیار هویت نام تجاری دانشگاه', فناوری آموزش, 12(4), pp. 357-364. doi: 10.22061/jte.2018.2835.1727
زمانی, اصغر, پورآتشی, مهتاب, قجربیگی, سیما. مدیریت نام تجاری در آموزش عالی: تاثیر ارزش ویژه برند بر جذب استعدادهای علمی (معیار هویت نام تجاری دانشگاه. فناوری آموزش, 1397; 12(4): 357-364. doi: 10.22061/jte.2018.2835.1727


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب