میرزایی, آزاد, خوش نشین, زهره, سلیمی, ساسان, قاسمی تبار, سید عبدالله. (1396). تحلیل کارآمدی آموزش مبتنی بر نقشه‌ مفهومی در قالب چندرسانه‌ای بر بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی. فناوری آموزش, 12(4), 257-268. doi: 10.22061/jte.2018.3198.1813
آزاد میرزایی; زهره خوش نشین; ساسان سلیمی; سید عبدالله قاسمی تبار. "تحلیل کارآمدی آموزش مبتنی بر نقشه‌ مفهومی در قالب چندرسانه‌ای بر بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی". فناوری آموزش, 12, 4, 1396, 257-268. doi: 10.22061/jte.2018.3198.1813
میرزایی, آزاد, خوش نشین, زهره, سلیمی, ساسان, قاسمی تبار, سید عبدالله. (1396). 'تحلیل کارآمدی آموزش مبتنی بر نقشه‌ مفهومی در قالب چندرسانه‌ای بر بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی', فناوری آموزش, 12(4), pp. 257-268. doi: 10.22061/jte.2018.3198.1813
میرزایی, آزاد, خوش نشین, زهره, سلیمی, ساسان, قاسمی تبار, سید عبدالله. تحلیل کارآمدی آموزش مبتنی بر نقشه‌ مفهومی در قالب چندرسانه‌ای بر بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی. فناوری آموزش, 1396; 12(4): 257-268. doi: 10.22061/jte.2018.3198.1813


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب