
تعداد نشریات | 11 |
تعداد شمارهها | 215 |
تعداد مقالات | 2,169 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,023,612 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,208,625 |
1. | استفاده از بازیهای علمی در بهبود یادگیری مفاهیم مکانیک برای دانشآموزان متوسطه | |
دوره 4، شماره 4، مهر 1389، صفحه 251-260 | ||
سیامک خادمی؛ نوشین نوری؛ علی فرنودی؛ هاجر حیدری | ||
2. | تأثیر بازی رایانهای بر انگیزه و پیشرفت ریاضی دانشآموزان | |
دوره 6، شماره 2، فروردین 1391، صفحه 81-88 | ||
الهه امینیفر؛ بهرام صالح صدقپور؛ حسین زادهدباغ | ||
3. | تأثیر بازیوارسازی بر واژهآموزی (یادگیری انگلیسی بهعنوان زبان دوم) در دانشآموزان پایهپنجم ابتدایی | |
دوره 16، شماره 4، مهر 1401، صفحه 723-734 | ||
علیرضا سلیمی؛ حسین زنگنه | ||
4. | تأثیر طراحی و کاربست بازی آموزشی دیجیتال بر انگیزش و یادگیری دانشآموزان نارسانویس پایه دوم ابتدائی | |
دوره 18، شماره 2، فروردین 1403، صفحه 343-356 | ||
سجاد گلزار عزیز؛ زهره خوش نشین؛ یوسف مهدوی نسب؛ مهدی رجبی | ||
5. | رابطه آموزش رایانه ای با کارایی مسئولین علمی پارک علم و فناوری | |
دوره 2، شماره 2، فروردین 1387، صفحه 119-126 | ||
محمد رضا کرامتی؛ زهرا زاده غلام؛ بهجت عسکری حسینی | ||
6. | طراحی یک بازی رایانهای هوشمند برای پیشبینی نارساخوانی بر مبنای علومشناختی | |
دوره 12، شماره 3، تیر 1397، صفحه 219-229 | ||
زهرا نویسی؛ محمد ابراهیم شیری؛ بهروز مینایی بیدگلی | ||
7. | لگویآموزشی: ابزاری جهت ارتقاء سطح مهارت حل مسأله و کار گروهی دانشآموزان در درس علوم | |
دوره 10، شماره 1، دی 1394، صفحه 43-54 | ||
الهام شریفی اصل؛ سیروس اسدیان | ||
8. | مرور و بررسی پژوهش های حوزه بازی وارسازی در آموزش الکترونیکی | |
دوره 13، شماره 3، تیر 1398، صفحه 700-712 | ||
زهرا بتولی؛ فاطمه فهیم نیا؛ نادر نقشینه؛ فخرالسادات میرحسینی | ||
9. | مقایسه ی اثربخشی آموزش مبتنی بر بازی رایانهای آموزشی و آموزش مبتنی بر فیلم آموزشی بر خلاقیت و انگیزش دانش آموزان | |
دوره 11، شماره 4، مهر 1396، صفحه 347-358 | ||
سعید پورروستایی اردکانی؛ زینب عارفی | ||