1.

استفاده از بازی‌های علمی در بهبود یادگیری مفاهیم مکانیک برای دانش‌آموزان متوسطه

دوره 4، شماره 4، مهر 1389، صفحه 251-260
سیامک خادمی؛ نوشین نوری؛ علی فرنودی؛ هاجر حیدری

2.

تأثیر بازی رایانه‌ای بر انگیزه و پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 2، فروردین 1391، صفحه 81-88
الهه امینی‌فر؛ بهرام صالح صدق‌پور؛ حسین زاده‌دباغ

3.

تأثیر بازی‌وارسازی بر واژه‌آموزی (یادگیری انگلیسی به‌عنوان زبان دوم) در دانش‌آموزان پایه‌پنجم ابتدایی

دوره 16، شماره 4، مهر 1401، صفحه 723-734
علیرضا سلیمی؛ حسین زنگنه

4.

تأثیر طراحی و کاربست بازی آموزشی دیجیتال بر انگیزش و یادگیری ‌دانش‌آموزان نارسانویس پایه دوم ابتدائی

دوره 18، شماره 2، فروردین 1403، صفحه 343-356
سجاد گلزار عزیز؛ زهره خوش نشین؛ یوسف مهدوی نسب؛ مهدی رجبی

5.

رابطه آموزش رایانه ای با کارایی مسئولین علمی پارک علم و فناوری

دوره 2، شماره 2، فروردین 1387، صفحه 119-126
محمد رضا کرامتی؛ زهرا زاده غلام؛ بهجت عسکری حسینی

6.

طراحی یک بازی رایانه‌ای هوشمند برای پیش‌بینی نارساخوانی بر مبنای علوم‌شناختی

دوره 12، شماره 3، تیر 1397، صفحه 219-229
زهرا نویسی؛ محمد ابراهیم شیری؛ بهروز مینایی بیدگلی

7.

لگوی‌آموزشی: ابزاری جهت ارتقاء سطح مهارت حل مسأله و کار گروهی دانش‌آموزان در درس علوم

دوره 10، شماره 1، دی 1394، صفحه 43-54
الهام شریفی اصل؛ سیروس اسدیان

8.

مرور و بررسی پژوهش های حوزه بازی وارسازی در آموزش الکترونیکی

دوره 13، شماره 3، تیر 1398، صفحه 700-712
زهرا بتولی؛ فاطمه فهیم نیا؛ نادر نقشینه؛ فخرالسادات میرحسینی

9.

مقایسه ی اثربخشی آموزش مبتنی بر بازی رایانه‌ای آموزشی و آموزش مبتنی بر فیلم آموزشی بر خلاقیت و انگیزش دانش آموزان

دوره 11، شماره 4، مهر 1396، صفحه 347-358
سعید پورروستایی اردکانی؛ زینب عارفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب