1.

ارزیابی عملکرد دانش آموختگان رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان از نظر به‌کارگیری فناوری بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی

دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 499-510
محمد علی زاده جمال

2.

بررسی درک و فهم دانش‌آموزان از اعداد منفی و بدفهمی‌های آنان

دوره 10، شماره 1، دی 1394، صفحه 25-41
ابراهیم ریحانی؛ فریده حمیدی؛ فرزانه راشدی

3.

بررسی مهارت‌های تلفیق ابزارهای اینترنت در آموزش توسط دبیران ریاضی مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز

دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 61-71
غلامحسین رحیمی دوست؛ فریبا موسوی؛ امیر مثنوی

4.

بررسی میزان توجه معلمان ریاضی دوره متوسطه به ارزش‌های ریاضیات در کلاس‌های درس ریاضی

دوره 8، شماره 4، مهر 1393، صفحه 283-296
لیلا جوکار؛ محمدرضا فدایی

5.

تأثیر آموزش ریاضی بر اساس مدل محتوایی- پداگوژیکی و فناورانه (TPACK) بر تغییر باورهای دبیران

دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 591-602
محمد علیزاده جمال؛ احمد شاهورانی؛ علی ایرانمنش؛ ابوالفضل تهرانیان

6.

توانایی دانش‌آموزان پایه یازدهم در ارزیابی استدلال‌های ریاضی

دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 643-656
نرگس یافتیان؛ محمد رضا انصاری

7.

فراتحلیل اثربخشی فناوری در پیشبرد اهداف آموزش ریاضی

دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 786-796
راضیه علی دهی راوندی؛ محمدصادق طاهرطلوع دل


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب