1.

بررسی درک و فهم دانش‌آموزان از اعداد منفی و بدفهمی‌های آنان

دوره 10، شماره 1، زمستان 1394، صفحه 25-41
ابراهیم ریحانی؛ فریده حمیدی؛ فرزانه راشدی

2.

بررسی مهارت‌های تلفیق ابزارهای اینترنت در آموزش توسط دبیران ریاضی مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز

دوره 15، شماره 1، زمستان 1399، صفحه 61-71
غلامحسین رحیمی دوست؛ فریبا موسوی؛ امیر مثنوی

3.

بررسی میزان توجه معلمان ریاضی دوره متوسطه به ارزش‌های ریاضیات در کلاس‌های درس ریاضی

دوره 8، شماره 4، پاییز 1393، صفحه 283-296
لیلا جوکار؛ محمدرضا فدایی

4.

تأثیر آموزش ریاضی بر اساس مدل محتوایی- پداگوژیکی و فناورانه (TPACK) بر تغییر باورهای دبیران

دوره 14، شماره 3، تابستان 1399، صفحه 591-602
محمد علیزاده جمال؛ احمد شاهورانی؛ علی ایرانمنش؛ ابوالفضل تهرانیان

5.

توانایی دانش‌آموزان پایه یازدهم در ارزیابی استدلال‌های ریاضی

دوره 14، شماره 3، تابستان 1399، صفحه 643-656
نرگس یافتیان؛ محمد رضا انصاری

6.

فراتحلیل اثربخشی فناوری در پیشبرد اهداف آموزش ریاضی

دوره 13، شماره 4، پاییز 1398، صفحه 786-796
راضیه علی دهی راوندی؛ محمدصادق طاهرطلوع دل


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.