علیزاده جمال, محمد, شاهورانی, احمد, ایرانمنش, علی, تهرانیان, ابوالفضل. (1399). تأثیر آموزش ریاضی بر اساس مدل محتوایی- پداگوژیکی و فناورانه (TPACK) بر تغییر باورهای دبیران. فناوری آموزش, 14(3), 591-602. doi: 10.22061/jte.2019.4990.2148
محمد علیزاده جمال; احمد شاهورانی; علی ایرانمنش; ابوالفضل تهرانیان. "تأثیر آموزش ریاضی بر اساس مدل محتوایی- پداگوژیکی و فناورانه (TPACK) بر تغییر باورهای دبیران". فناوری آموزش, 14, 3, 1399, 591-602. doi: 10.22061/jte.2019.4990.2148
علیزاده جمال, محمد, شاهورانی, احمد, ایرانمنش, علی, تهرانیان, ابوالفضل. (1399). 'تأثیر آموزش ریاضی بر اساس مدل محتوایی- پداگوژیکی و فناورانه (TPACK) بر تغییر باورهای دبیران', فناوری آموزش, 14(3), pp. 591-602. doi: 10.22061/jte.2019.4990.2148
علیزاده جمال, محمد, شاهورانی, احمد, ایرانمنش, علی, تهرانیان, ابوالفضل. تأثیر آموزش ریاضی بر اساس مدل محتوایی- پداگوژیکی و فناورانه (TPACK) بر تغییر باورهای دبیران. فناوری آموزش, 1399; 14(3): 591-602. doi: 10.22061/jte.2019.4990.2148


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب