1.

بررسی اثربخشی استفاده از محتوای الکترونیکی درس ریاضی بر یادگیری خودتنظیم و پیشرفت تحصیلی

دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 649-656
نجف طهماسبی پور؛ فریده حمیدی؛ زهرا کاظمی

2.

تدوین استانداردهای هوشمند‌سازی مدارس و میزان رعایت این استانداردها در مدارس شهر تهران

دوره 11، شماره 3، تیر 1396، صفحه 257-269
سمانه صیدی؛ علیرضا بادله

3.

شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای متخصصان تولید محتوای الکترونیکی

دوره 17، شماره 1، دی 1401، صفحه 169-184
مهدیه خسروی چهکندک؛ محمد علی رستمی نژاد؛ محمد اکبری بورنگ

4.

شناسایی و اعتباریابی معیارهای تولید فیلم و ویدئوی آموزشی برای دانش آموزان دوره ابتدایی

دوره 18، شماره 2، فروردین 1403، صفحه 399-414
زهراسادات مجیدی درچه؛ بتول سبزه؛ نسرین انصاری

5.

طراحی الگوی تدوین محتوای الکترونیکی براساس عوامل مؤثر بر رضایتمندی از یادگیری الکترونیکی

دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 119-138
اسما پورتوکلی؛ مهرانگیز علی نژاد؛ بدرالسادات دانشمند

6.

طراحی محتوای الکترونیکی برنامه درسی آموزش توسعه پایدار در نظام آموزش عالی- رویکرد کیفی

دوره 12، شماره 1، دی 1396، صفحه 79-93
سمیه زارع؛ حسین زینلی پور؛ اقبال زارعی؛ مهدی محمدی

7.

مقایسه تأثیر محتوای الکترونیکی با الگوی چند رسانه‌ای نئو - نئو و الگوی چند رسانه‌ای محقق ساخته بر یادگیری دانشجو معلمان در آموزش برد هوشمند

دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 73-82
خدیجه علی آبادی؛ حامد عباسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب