1.

بررسی اثربخشی استفاده از محتوای الکترونیکی درس ریاضی بر یادگیری خودتنظیم و پیشرفت تحصیلی

دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 649-656
نجف طهماسبی پور؛ فریده حمیدی؛ زهرا کاظمی

2.

تدوین استانداردهای هوشمند‌سازی مدارس و میزان رعایت این استانداردها در مدارس شهر تهران

دوره 11، شماره 3، تیر 1396، صفحه 257-269
سمانه صیدی؛ علیرضا بادله

3.

شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای متخصصان تولید محتوای الکترونیکی

دوره 17، شماره 1، دی 1401، صفحه 169-184
مهدیه خسروی چهکندک؛ محمد علی رستمی نژاد؛ محمد اکبری بورنگ

4.

طراحی الگوی تدوین محتوای الکترونیکی براساس عوامل مؤثر بر رضایتمندی از یادگیری الکترونیکی

دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 119-138
اسما پورتوکلی؛ مهرانگیز علی نژاد؛ بدرالسادات دانشمند

5.

طراحی محتوای الکترونیکی برنامه درسی آموزش توسعه پایدار در نظام آموزش عالی- رویکرد کیفی

دوره 12، شماره 1، دی 1396، صفحه 79-93
سمیه زارع؛ حسین زینلی پور؛ اقبال زارعی؛ مهدی محمدی

6.

مقایسه تأثیر محتوای الکترونیکی با الگوی چند رسانه‌ای نئو - نئو و الگوی چند رسانه‌ای محقق ساخته بر یادگیری دانشجو معلمان در آموزش برد هوشمند

دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 73-82
خدیجه علی آبادی؛ حامد عباسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب