1.

ارزیابی عملکرد حرارتی بام سبز در پایداری و بهینه سازی مصرف انرژی ساختمان های مسکونی در اقلیم گرم و خشک ایران

دوره 4، شماره 1، شهریور 1395، صفحه 75-90
الهه ادیبی؛ اسماعیل ضرغامی

2.

ارزیابی موفقیت آموزش معماری ایران بر ارتقا خلاقیت و تصور خلاق دانشجویان، مطالعه موردی: دانشگاه ملایر

دوره 14، شماره 1، دی 1398، صفحه 189-197
خسرو دانشجو؛ آرش حسینی علمداری؛ محمد معینی پور

3.

بازشناسی نقش طبیعت در فضاهای آموزشی

دوره 3، شماره 4، مهر 1388، صفحه 271-280
فرهنگ مظفر؛ فاطمه مهدی زاده سراج؛ سیده سمیه میرمرادی

4.

بررسی شاخصه های پایداری در معماری مسکونی آذربایجان شرقی

دوره 1، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 23-32
میرسعید موسوی؛ نسیبه بدری بنام

5.

بررسی شرایط امکان تحقق حقیقت مکان و سکنی گزیدن

دوره 3، شماره 6، اسفند 1393، صفحه 57-76
محمد جواد صافیان؛ مائده انصاری

6.

بررسی ویژگی‌های نقوش گچبری سنتی درآثار معماری دوره قاجار (نمونه مورد مطالعه بنای باغ فردوس تهران)

دوره 5، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 85-96
فریبا شاپوریان

7.

تبیین جایگاه طراحی معماری در تأمین اهداف پدافند غیرعامل ساختمان

دوره 1، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 67-75
غلامرضا جلالی فراهانی؛ مجتبی عراقی زاده

8.

راهکارهای ارتقای کیفیت طراحی معماری مدارس با تأکید بر انگیزش هوش‌های چندگانه گاردنر

دوره 14، شماره 2، فروردین 1399، صفحه 341-353
پدرام حصاری؛ آرزو محتشم؛ افسانه فرزنددوست

9.

روش‌های انعطاف‌پذیری در به‌روزرسانی معماری و رویکردهای آموزشی مدارس

دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 181-190
مهدی زندیه؛ پدرام حصاری؛ عطیه زندیه

10.

ساماندهی فرآیند یادگیری از نظام آموزش از راه دور در رشته معماری

دوره 4، شماره 3، تیر 1389، صفحه 201-212
هاشم هاشم نژاد؛ سید باقر حسینی؛ وحید وزیری

11.

مدل آموزش طراحی معماری مبتنی بر تفکر مشارکتی و تعاملی در ایران

دوره 13، شماره 3، تیر 1398، صفحه 649-659
عترت لعل بخش؛ وحید قبادیان؛ شادی عزیزی

12.

مقایسه تأثیر آموزش تلفیقی‌وتفکیکی بر مهارت‌های ترسیمی و ارتقاء انگیزه تحصیلی نوآموزان معماری

دوره 18، شماره 2، فروردین 1403، صفحه 373-386
بابک مطیعی

13.

مقایسه تطبیقی چگونگی ارتباط میان فضای آموزشی و نیایشی در مسجد-مدرسه‌های دوره‌ تیموری و صفوی

دوره 15، شماره 3، تیر 1400، صفحه 591-610
حامد حیاتی؛ مهسا بهداروند

14.

واکاوی برنامه درسی کارشناسی ارشد پیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته معماری و مقایسه میزان انطباق آنها بر مولفه های آموزش معماری

دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 833-850
عباس صداقتی؛ عیسی حجت



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب