1.

اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی

دوره 14، شماره 1، دی 1398، صفحه 75-83
محمد علی رستمی نژاد؛ علی اکبر عجم؛ حسن ضابط

2.

اعتباریابی ابزاری برای سنجش نگرش دانش‌آموزان نسبت به مدرسة هوشمند

دوره 10، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 149-159
محمد علی رستمی نژاد؛ عبدالله اخباری؛ محمد اکبری بورنگ

3.

تأثیر علامت‌دهی دیداری عامل آموزشی متحرک بر توجه دانشجویان در محیط یادگیری چند ‌رسانه‌ای: رویکرد ردیابی چشم

دوره 18، شماره 2، فروردین 1403، صفحه 465-478
ریحانه پیروزمند؛ محمد علی رستمی نژاد؛ نسرین محمدحسنی؛ محسن آیتی

4.

تاثیر رویکرد چند‌‌رسانه‌ای پروژه‌محور ‌بر یادگیری هنرجویان رشته کامپیوتر

دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 791-799
محمد علی رستمی نژاد؛ محمدرضا محمدی

5.

شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای متخصصان تولید محتوای الکترونیکی

دوره 17، شماره 1، دی 1401، صفحه 169-184
مهدیه خسروی چهکندک؛ محمد علی رستمی نژاد؛ محمد اکبری بورنگ

6.

طراحی الگوی برنامه درسی برای استفاده از یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی مجاز در جهت توسعۀ حرفه‌ای دانشجو معلمان

دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 723-742
صادق حامدی نسب؛ محسن آیتی؛ محمد علی رستمی نژاد؛ فرهاد سراجی

7.

واکاوی نظریه‌های یادگیری در شبکه‌های اجتماعی؛ بسترسازی نظری برای طراحی برنامه درسی

دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 749-764
صادق حامدی نسب؛ محسن آیتی؛ محمد علی رستمی نژاد؛ فرهاد سراجی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب