تعداد نشریات | 11 |
تعداد شمارهها | 212 |
تعداد مقالات | 2,122 |
تعداد مشاهده مقاله | 2,914,432 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,130,639 |
1. | اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی | |
دوره 14، شماره 1، دی 1398، صفحه 75-83 | ||
محمد علی رستمی نژاد؛ علی اکبر عجم؛ حسن ضابط | ||
2. | اعتباریابی ابزاری برای سنجش نگرش دانشآموزان نسبت به مدرسة هوشمند | |
دوره 10، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 149-159 | ||
محمد علی رستمی نژاد؛ عبدالله اخباری؛ محمد اکبری بورنگ | ||
3. | تأثیر علامتدهی دیداری عامل آموزشی متحرک بر توجه دانشجویان در محیط یادگیری چند رسانهای: رویکرد ردیابی چشم | |
دوره 18، شماره 2، فروردین 1403، صفحه 465-478 | ||
ریحانه پیروزمند؛ محمد علی رستمی نژاد؛ نسرین محمدحسنی؛ محسن آیتی | ||
4. | تاثیر رویکرد چندرسانهای پروژهمحور بر یادگیری هنرجویان رشته کامپیوتر | |
دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 791-799 | ||
محمد علی رستمی نژاد؛ محمدرضا محمدی | ||
5. | شناسایی شایستگیهای حرفهای متخصصان تولید محتوای الکترونیکی | |
دوره 17، شماره 1، دی 1401، صفحه 169-184 | ||
مهدیه خسروی چهکندک؛ محمد علی رستمی نژاد؛ محمد اکبری بورنگ | ||
6. | طراحی الگوی برنامه درسی برای استفاده از یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکههای اجتماعی مجاز در جهت توسعۀ حرفهای دانشجو معلمان | |
دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 723-742 | ||
صادق حامدی نسب؛ محسن آیتی؛ محمد علی رستمی نژاد؛ فرهاد سراجی | ||
7. | واکاوی نظریههای یادگیری در شبکههای اجتماعی؛ بسترسازی نظری برای طراحی برنامه درسی | |
دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 749-764 | ||
صادق حامدی نسب؛ محسن آیتی؛ محمد علی رستمی نژاد؛ فرهاد سراجی | ||