حامدی نسب, صادق, آیتی, محسن, رستمی نژاد, محمد علی, سراجی, فرهاد. (1399). واکاوی نظریه‌های یادگیری در شبکه‌های اجتماعی؛ بسترسازی نظری برای طراحی برنامه درسی. فناوری آموزش, 14(4), 749-764. doi: 10.22061/tej.2020.6639.2424
صادق حامدی نسب; محسن آیتی; محمد علی رستمی نژاد; فرهاد سراجی. "واکاوی نظریه‌های یادگیری در شبکه‌های اجتماعی؛ بسترسازی نظری برای طراحی برنامه درسی". فناوری آموزش, 14, 4, 1399, 749-764. doi: 10.22061/tej.2020.6639.2424
حامدی نسب, صادق, آیتی, محسن, رستمی نژاد, محمد علی, سراجی, فرهاد. (1399). 'واکاوی نظریه‌های یادگیری در شبکه‌های اجتماعی؛ بسترسازی نظری برای طراحی برنامه درسی', فناوری آموزش, 14(4), pp. 749-764. doi: 10.22061/tej.2020.6639.2424
حامدی نسب, صادق, آیتی, محسن, رستمی نژاد, محمد علی, سراجی, فرهاد. واکاوی نظریه‌های یادگیری در شبکه‌های اجتماعی؛ بسترسازی نظری برای طراحی برنامه درسی. فناوری آموزش, 1399; 14(4): 749-764. doi: 10.22061/tej.2020.6639.2424


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب