پیروزمند, ریحانه, رستمی نژاد, محمد علی, محمدحسنی, نسرین, آیتی, محسن. (1403). تأثیر علامت‌دهی دیداری عامل آموزشی متحرک بر توجه دانشجویان در محیط یادگیری چند ‌رسانه‌ای: رویکرد ردیابی چشم. فناوری آموزش, 18(2), 465-478. doi: 10.22061/tej.2024.9790.2900
ریحانه پیروزمند; محمد علی رستمی نژاد; نسرین محمدحسنی; محسن آیتی. "تأثیر علامت‌دهی دیداری عامل آموزشی متحرک بر توجه دانشجویان در محیط یادگیری چند ‌رسانه‌ای: رویکرد ردیابی چشم". فناوری آموزش, 18, 2, 1403, 465-478. doi: 10.22061/tej.2024.9790.2900
پیروزمند, ریحانه, رستمی نژاد, محمد علی, محمدحسنی, نسرین, آیتی, محسن. (1403). 'تأثیر علامت‌دهی دیداری عامل آموزشی متحرک بر توجه دانشجویان در محیط یادگیری چند ‌رسانه‌ای: رویکرد ردیابی چشم', فناوری آموزش, 18(2), pp. 465-478. doi: 10.22061/tej.2024.9790.2900
پیروزمند, ریحانه, رستمی نژاد, محمد علی, محمدحسنی, نسرین, آیتی, محسن. تأثیر علامت‌دهی دیداری عامل آموزشی متحرک بر توجه دانشجویان در محیط یادگیری چند ‌رسانه‌ای: رویکرد ردیابی چشم. فناوری آموزش, 1403; 18(2): 465-478. doi: 10.22061/tej.2024.9790.2900


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب