1.

بررسی بهبود عملکرد و استقلال سبک‌های حل مسأله‌ یادگیری دستور زبان انگلیسی دانشجویان تحت الگوی یادگیری معکوس

دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 539-551
شیلا سلیمانی؛ خدیجه علی‌آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور

2.

تأثیرآموزش الکترونیکی مبتنی بر پروژه (PBL) بر خودکارآمدی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه‌ ششم ابتدایی

دوره 17، شماره 4، مهر 1402، صفحه 825-836
حمید رضا مقامی؛ فاطمه اسدی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

3.

تأثیر داربست سازی پویای رایانه ای بر اثربخشی آموزش ضمن خدمت مجازی معلمان

دوره 17، شماره 3، تیر 1402، صفحه 589-606
زینب رشیدی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور

4.

تاثیر کاربست الگوی آموزش مبتنی بر محیط های یادگیری سیار بر حضور اجتماعی و حضور تدریس یادگیرندگان مدارس هوشمند در درس ریاضی

دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 994-1004
سونیا موسی رمضانی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمدرضا نیلی احمد آبادی؛ علی دلاور؛ مهران فرج اللهی

5.

چالش‌های توسعه حرفه‌ای اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی در تدریس برخط

دوره 15، شماره 3، تیر 1400، صفحه 479-490
داود رحیمی کینچا؛ عباس عباس پور؛ مرتضی طاهری؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی خورسندی طاسکوه

6.

طراحی و اعتباریابی الگوی شبکه اجتماعی مجازی مدارس ایران

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 471-483
محسن زارعی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ خدیجه علی آبادی؛ علی دلاور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب