1.

بررسی تأثیر نقشه های استدلالی بر تفکر انتقادی دانش آموزان

دوره 7، شماره 1، دی 1391، صفحه 65-72
حسین مهدی زاده؛ فریبا لطفی؛ مریم اسلام پناه

2.

تأثیر روش تدریس معکوس بر نگرش حرفه‌ای و خودکارآمدی معلمان

دوره 14، شماره 1، دی 1398، صفحه 145-156
علی دیناروند؛ زینب گلزاری

3.

تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر جو انگیزشی درک شده و تفکر سطح بالا در دانش آموزان

دوره 14، شماره 1، دی 1398، صفحه 123-134
مریم رجبیان ده زیره؛ فریبا درتاج؛ حبیبه بشیرنژاد دستجردی

4.

تاثیر تکالیف ساختاریافته و نیمه‌ساختاریافته بر درگیرسازی رفتاری و انگیزشی دانشجویان کارشناسی رشته علوم تربیتی

دوره 14، شماره 1، دی 1398، صفحه 169-179
الهام جمور؛ مریم پورجمشیدی

5.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر اهمال کاری تحصیلی با نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در بین دانش آموزان

دوره 14، شماره 1، دی 1398، صفحه 221-230
داود طهماسب زاده شیخلار؛ مهدی صادق پور

6.

رابطه هوش هیجانی و مؤلفه‌های آن با علائم اضطرابی دانش‌آموزان المپیادی کشور

دوره 12، شماره 2، فروردین 1397، صفحه 131-139
عبدالمحمد طاهری؛ نجف طهماسبی پور

7.

شناسایی ابعاد مؤثر برای ارتقاء اثربخشی مدارس متوسطه دوم استان هرمزگان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 خرداد 1398
جواد ایمانی؛ مهدی باقری؛ نادرقلی قورچیان؛ پریوش جعفری

8.

یادگیری از جامعه مورچگان در بهینه‌سازی دیوارهای حائل بتنی

دوره 5، شماره 2، فروردین 1390، صفحه 109-116
محمود قضاوی؛ سعید بزازیان بناب


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب