طهماسب زاده شیخلار, داود, صادق پور, مهدی. (1398). تاثیر شبکه های اجتماعی بر اهمال کاری تحصیلی با نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در بین دانش آموزان. فناوری آموزش, 14(1), 221-230. doi: 10.22061/tej.2019.970
داود طهماسب زاده شیخلار; مهدی صادق پور. "تاثیر شبکه های اجتماعی بر اهمال کاری تحصیلی با نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در بین دانش آموزان". فناوری آموزش, 14, 1, 1398, 221-230. doi: 10.22061/tej.2019.970
طهماسب زاده شیخلار, داود, صادق پور, مهدی. (1398). 'تاثیر شبکه های اجتماعی بر اهمال کاری تحصیلی با نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در بین دانش آموزان', فناوری آموزش, 14(1), pp. 221-230. doi: 10.22061/tej.2019.970
طهماسب زاده شیخلار, داود, صادق پور, مهدی. تاثیر شبکه های اجتماعی بر اهمال کاری تحصیلی با نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در بین دانش آموزان. فناوری آموزش, 1398; 14(1): 221-230. doi: 10.22061/tej.2019.970


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب