دیناروند, علی, گلزاری, زینب. (1398). تأثیر روش تدریس معکوس بر نگرش حرفه‌ای و خودکارآمدی معلمان. فناوری آموزش, 14(1), 145-156. doi: 10.22061/jte.2018.3987.1968
علی دیناروند; زینب گلزاری. "تأثیر روش تدریس معکوس بر نگرش حرفه‌ای و خودکارآمدی معلمان". فناوری آموزش, 14, 1, 1398, 145-156. doi: 10.22061/jte.2018.3987.1968
دیناروند, علی, گلزاری, زینب. (1398). 'تأثیر روش تدریس معکوس بر نگرش حرفه‌ای و خودکارآمدی معلمان', فناوری آموزش, 14(1), pp. 145-156. doi: 10.22061/jte.2018.3987.1968
دیناروند, علی, گلزاری, زینب. تأثیر روش تدریس معکوس بر نگرش حرفه‌ای و خودکارآمدی معلمان. فناوری آموزش, 1398; 14(1): 145-156. doi: 10.22061/jte.2018.3987.1968


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب