جمور, الهام, پورجمشیدی, مریم. (1398). تاثیر تکالیف ساختاریافته و نیمه‌ساختاریافته بر درگیرسازی رفتاری و انگیزشی دانشجویان کارشناسی رشته علوم تربیتی. فناوری آموزش, 14(1), 169-179. doi: 10.22061/jte.2018.3997.1972
الهام جمور; مریم پورجمشیدی. "تاثیر تکالیف ساختاریافته و نیمه‌ساختاریافته بر درگیرسازی رفتاری و انگیزشی دانشجویان کارشناسی رشته علوم تربیتی". فناوری آموزش, 14, 1, 1398, 169-179. doi: 10.22061/jte.2018.3997.1972
جمور, الهام, پورجمشیدی, مریم. (1398). 'تاثیر تکالیف ساختاریافته و نیمه‌ساختاریافته بر درگیرسازی رفتاری و انگیزشی دانشجویان کارشناسی رشته علوم تربیتی', فناوری آموزش, 14(1), pp. 169-179. doi: 10.22061/jte.2018.3997.1972
جمور, الهام, پورجمشیدی, مریم. تاثیر تکالیف ساختاریافته و نیمه‌ساختاریافته بر درگیرسازی رفتاری و انگیزشی دانشجویان کارشناسی رشته علوم تربیتی. فناوری آموزش, 1398; 14(1): 169-179. doi: 10.22061/jte.2018.3997.1972


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب