رجبیان ده زیره, مریم, درتاج, فریبا, بشیرنژاد دستجردی, حبیبه. (1398). تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر جو انگیزشی درک شده و تفکر سطح بالا در دانش آموزان. فناوری آموزش, 14(1), 123-134. doi: 10.22061/jte.2018.4242.2034
مریم رجبیان ده زیره; فریبا درتاج; حبیبه بشیرنژاد دستجردی. "تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر جو انگیزشی درک شده و تفکر سطح بالا در دانش آموزان". فناوری آموزش, 14, 1, 1398, 123-134. doi: 10.22061/jte.2018.4242.2034
رجبیان ده زیره, مریم, درتاج, فریبا, بشیرنژاد دستجردی, حبیبه. (1398). 'تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر جو انگیزشی درک شده و تفکر سطح بالا در دانش آموزان', فناوری آموزش, 14(1), pp. 123-134. doi: 10.22061/jte.2018.4242.2034
رجبیان ده زیره, مریم, درتاج, فریبا, بشیرنژاد دستجردی, حبیبه. تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر جو انگیزشی درک شده و تفکر سطح بالا در دانش آموزان. فناوری آموزش, 1398; 14(1): 123-134. doi: 10.22061/jte.2018.4242.2034


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب