1.

Improving the Diagnosis of COVID-19 by using a combination of Deep Learning Models

دوره 10، شماره 2، مهر 2022، صفحه 411-424
I. Zabbah؛ K. Layeghi؛ Reza Ebrahimpour

2.

تأثیر کلاس معکوس الکترونیکی بر بهبود عملکرد و انگیزش تحصیلی دانشجویان در شرایط کرونا

دوره 16، شماره 2، فروردین 1401، صفحه 413-422
مهدی بدلی؛ مرضیه دهقانی

3.

رابطه استفاده از اینترنت با برنامه مطالعه دانشجویان در زمان شیوع پاندمی کوید19 (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران)

دوره 16، شماره 2، فروردین 1401، صفحه 423-437
شهرام ملانیا جلودار؛ محمد امیری

4.

رابطه بین سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات با توسعه حرفه‌ای معلمان در دوران کووید 19 ‏

دوره 17، شماره 3، تیر 1402، صفحه 621-632
فاطمه فضلی نژاد؛ سمانه سلیمی

5.

رابطه‌ی بین مشارکت فعال و پیشرفت تحصیلی در کلاس زبان انگلیسی برخط پس از شیوع کووید 19 در ایران

دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 623-634
رضا نجاتی

6.

نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای شیوع ویروس کووید- 19 در آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز

دوره 16، شماره 4، مهر 1401، صفحه 707-722
مهدیه روحی؛ فیروز محمودی؛ کیومرث تقی پور

7.

نقش یادگیری خود راهبر در اثربخشی یادگیری الکترونیکی در دوران همه‌گیری کووید 19

دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 571-589
فاطمه نارنجی ثانی؛ محمدرضا کرامتی؛ مریم سادات حسینی سهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب