1.

اثربخشی آموزش فیزیک با رویکرد زمینه‌محور بر خودتنظیمی، خودکارآمدی و یادگیری دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول در آموزش مجازی فیزیک

دوره 18، شماره 4، مهر 1403، صفحه 813-828
فرشته صداقت؛ فاطمه خدادادی آزادبنی

2.

بررسی رابطه بین توانمندی و خودکارآمدی با عملکرد شغلی دبیران در مدارس متوسطه دخترانه دولتی شهر تهران

دوره 5، شماره 5، اسفند 1394، صفحه 32-51

3.

تأثیر بازی‌‌‌‌های دیجیتالی بر خودکارآمدی کارآفرینانه و ترجیح شغلی نوجوانان

دوره 16، شماره 2، فروردین 1401، صفحه 339-350
سروش رزقی؛ علیرضا مقدم؛ میثم مدرسی

4.

تحلیل عوامل موثر بر پذیرش آموزش مجازی با تاکید بر عوامل درونی

دوره 7، شماره 3، تیر 1392، صفحه 149-158
علی صنایعی؛ حمیده سلیمیان

5.

مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و آموزش راهبردهای فراشناختی بر خودکارآمدی دانش آموزان در درس علوم تجربی

دوره 17، شماره 1، دی 1401، صفحه 197-208
سالار قاسمی مدانی؛ قدسی احقر؛ داود تقوایی

6.

مقایسه میزان خودکارآمدی مدرسان و دانشجویان مراکز تربیت معلم در به کارگیری فناوری اینترنت و عوامل موثر برآن

دوره 7، شماره 3، تیر 1392، صفحه 159-173
ناهید بی بی عشرت زمانی؛ محمد جواد لیاقتدار؛ امین محمدی؛ حسن ببری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب