قاسمی مدانی, سالار, احقر, قدسی, تقوایی, داود. (1401). مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و آموزش راهبردهای فراشناختی بر خودکارآمدی دانش آموزان در درس علوم تجربی. فناوری آموزش, 17(1), 197-208. doi: 10.22061/tej.2022.9220.2809
سالار قاسمی مدانی; قدسی احقر; داود تقوایی. "مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و آموزش راهبردهای فراشناختی بر خودکارآمدی دانش آموزان در درس علوم تجربی". فناوری آموزش, 17, 1, 1401, 197-208. doi: 10.22061/tej.2022.9220.2809
قاسمی مدانی, سالار, احقر, قدسی, تقوایی, داود. (1401). 'مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و آموزش راهبردهای فراشناختی بر خودکارآمدی دانش آموزان در درس علوم تجربی', فناوری آموزش, 17(1), pp. 197-208. doi: 10.22061/tej.2022.9220.2809
قاسمی مدانی, سالار, احقر, قدسی, تقوایی, داود. مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و آموزش راهبردهای فراشناختی بر خودکارآمدی دانش آموزان در درس علوم تجربی. فناوری آموزش, 1401; 17(1): 197-208. doi: 10.22061/tej.2022.9220.2809


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب