
تعداد نشریات | 11 |
تعداد شمارهها | 218 |
تعداد مقالات | 2,188 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,162,928 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,293,511 |
1. | چارچوب کل نگر برای ارزشیابی تلفیق فاوا در برنامهدرسی دوره ابتدایی: یافتههای پژوهش ترکیبی | |
دوره 17، شماره 3، تیر 1402، صفحه 655-670 | ||
عباس حسینی؛ محمدرضا یوسف زاده چوسری؛ فرهاد سراجی | ||
2. | طراحی الگوی برنامه درسی برای استفاده از یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکههای اجتماعی مجاز در جهت توسعۀ حرفهای دانشجو معلمان | |
دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 723-742 | ||
صادق حامدی نسب؛ محسن آیتی؛ محمد علی رستمی نژاد؛ فرهاد سراجی | ||
3. | مطالعه انگیزه ها و نحوه استفاده معلمان از شبکه های اجتماعی | |
دوره 15، شماره 2، فروردین 1400، صفحه 261-275 | ||
فرهاد سراجی؛ رضا مالمیر؛ حامد عباسی کسانی | ||
4. | مقایسه دبیران مدارس هوشمند و عادی از نظر صلاحیتهای تدریس مبتنی بر فناوری | |
دوره 11، شماره 1، دی 1395، صفحه 63-72 | ||
فرهاد سراجی؛ معصومه رستمی | ||
5. | واکاوی نظریههای یادگیری در شبکههای اجتماعی؛ بسترسازی نظری برای طراحی برنامه درسی | |
دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 749-764 | ||
صادق حامدی نسب؛ محسن آیتی؛ محمد علی رستمی نژاد؛ فرهاد سراجی | ||
6. | ویژگیهای برنامه درسی آموزش سواد رسانهای در دوره دوم ابتدایی | |
دوره 17، شماره 1، دی 1401، صفحه 103-120 | ||
سعید انصاری؛ فرهاد سراجی؛ محمدرضا یوسف زاده | ||