1.

چارچوب کل نگر برای ارزشیابی تلفیق فاوا در برنامه‌درسی دوره ابتدایی: یافته‌های پژوهش ترکیبی

دوره 17، شماره 3، تیر 1402، صفحه 655-670
عباس حسینی؛ محمدرضا یوسف زاده چوسری؛ فرهاد سراجی

2.

طراحی الگوی برنامه درسی برای استفاده از یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی مجاز در جهت توسعۀ حرفه‌ای دانشجو معلمان

دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 723-742
صادق حامدی نسب؛ محسن آیتی؛ محمد علی رستمی نژاد؛ فرهاد سراجی

3.

مطالعه انگیزه ها و نحوه استفاده معلمان از شبکه های اجتماعی

دوره 15، شماره 2، فروردین 1400، صفحه 261-275
فرهاد سراجی؛ رضا مالمیر؛ حامد عباسی کسانی

4.

مقایسه دبیران مدارس هوشمند و عادی از نظر صلاحیت‌های تدریس مبتنی بر فناوری

دوره 11، شماره 1، دی 1395، صفحه 63-72
فرهاد سراجی؛ معصومه رستمی

5.

واکاوی نظریه‌های یادگیری در شبکه‌های اجتماعی؛ بسترسازی نظری برای طراحی برنامه درسی

دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 749-764
صادق حامدی نسب؛ محسن آیتی؛ محمد علی رستمی نژاد؛ فرهاد سراجی

6.

ویژگی‌های برنامه درسی آموزش سواد رسانه‌ای در دوره‌ دوم ابتدایی

دوره 17، شماره 1، دی 1401، صفحه 103-120
سعید انصاری؛ فرهاد سراجی؛ محمدرضا یوسف زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب