1.

اثربخشی استفاده از محتوای الکترونیکی درس ریاضی بر یادگیری خود تنظیم و پیشرفت تحصیلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 14 تیر 1399
نجف طهماسبی پور؛ فریده حمیدی؛ زهرا کاظمی

2.

اثربخشی چندرسانه‌ای فلسفه برای کودک (P4C) بر حل مسئله دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی

دوره 12، شماره 3، تابستان 1397، صفحه 239-247
تیمور اسمعیل زاده؛ آزاد الله کرمی؛ فرانک موسوی

3.

اثربخشی دروس مبتنی بر نرم‌افزارهای آموزشی و کارگاهی- عملی کارشناسی ناپیوسته صنایع چوب با نیازهای صنعت و بازار کار

دوره 9، شماره 4، پاییز 1394، صفحه 235-243
حسین رنگ‌آور؛ سعید خجسته خسرو

4.

اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی

دوره 14، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 75-83
محمد علی رستمی نژاد؛ علی اکبر عجم؛ حسن ضابط

5.

ارائه مدلی برای طراحی ساختار وبگاه‌های آموزش مجازی به کمک مدل تصمیم‌گیری چند معیاره

دوره 8، شماره 3، تابستان 1393، صفحه 159-174
آیدا اسدی صومعه؛ غلامعلی منتظر

6.

ارتقای کیفیت آموزش در سامانه‌های آموزش الکترونیکی با استفاده از داده‌کاوی آموزشی

دوره 6، شماره 3، تابستان 1391، صفحه 171-180
بهروز مقصودی؛ صادق سلیمانی؛ علی امیری؛ محسن افشارچی

7.

ارزشیابی محتوای آموزش الکترونیکی

دوره 6، شماره 4، پاییز 1391، صفحه 255-265
پری مرتضوی اقدم؛ رویا رحمانی نیشابور؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمد آتشک

8.

ارزیابی اثربخشی آموزش الکترونیکی حفظ و روخوانی قرآن بر دانش‌آموزان با استفاده از نرم‌افزار محقق‌ساخته

دوره 11، شماره 4، پاییز 1396، صفحه 359-370
داود کریم زادگان مقدم؛ فاطمه طالبان؛ داود وحدت

9.

ارزیابی عوامل تأثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب2 در دبیرستان‌ها

دوره 9، شماره 1، زمستان 1393، صفحه 53-64
مریم طایفی نصرآبادی؛ داود کریم‌زادگان مقدم؛ داود وحدت

10.

ارزیابی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی یادگیری سیار در برنامة آموزش محیط‌زیست با استفاده از مدل رفتار برنامه‌ریزی‌شده

دوره 11، شماره 1، زمستان 1395، صفحه 51-61
سید محمد شبیری؛ سیده زهرا شمسی پاپکیاده

11.

ارزیابی میزان کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در ایجاد رضایت بین دانشجویان واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی شمال‌غرب ایران

دوره 14، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 63-74
خیراله سربلند

12.

ارزیابی نظام یاددهی و یادگیری در آموزش عالی الکترونیکی، مورد مطالعه: دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران

دوره 13، شماره 1، زمستان 1397، صفحه 165-177
خدایار ابیلی؛ فاطمه نارنجی ثانی؛ زینب السادات مصطفوی

13.

استفاده بهینه از نرم افزار پاورپوینت در تدریس

دوره 6، شماره 2، بهار 1391، صفحه 127-134
موسی مظلوم

14.

اعتبارسنجی الگوی انگیزشی برای تدریس مبتنی بر وب

دوره 11، شماره 3، تابستان 1396، صفحه 181-192
سید عبدالله قاسم تبار؛ اکبر مؤمنی راد؛ وحید صالحی؛ راضیه رحمانی

15.

اعتباریابی مقیاس الکترونیکی و چاپی سنجش ویژگی های بومیان دیجیتال

دوره 14، شماره 1، زمستان 1398، صفحه 135-144
خدیجه علی آبادی؛ علی دلاور؛ محمدرضا نیلی احمد آبادی؛ مریم ایزی

16.

اولویت‌ استفاده از وب 2 در فرآیندهای مدیریت دانش شخصی در آموزش مجازی

دوره 8، شماره 3، تابستان 1393، صفحه 183-196
رضا فرشاد؛ پیمان اخوان؛ داود کریم‌زادگان مقدم

17.

بازنمایی ویژگی‌های استادان موفق آموزش مجازی در نظام آموزش عالی ایران از نظر اساتید و دانشجویان: مطالعه‌ای با روش پدیدارشناسی

دوره 11، شماره 3، تابستان 1396، صفحه 235-255
مهدی قربانخانی؛ کیوان صالحی

18.

بررسی پیش نیازها و امکان سنجی اجرای نظام یادگیری الکترونیکی

دوره 3، شماره 4، پاییز 1388، صفحه 247-261
امین رضا کمالیان؛ امیر فاضل

19.

بررسی تأثیرآموزش محیط‌زیست برسطح دانش دانشجویان دختر و پسر با استفاده از رسانه‌های ارتباط‌جمعی دیداری

دوره 10، شماره 1، زمستان 1394، صفحه 55-64
مینا اصلانی؛ سید محمد شبیری

20.

بررسی تأثیر دوره‌های آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر روی خلاقیت کارآموزان

دوره 9، شماره 3، تابستان 1394، صفحه 201-211
مهدی رجبی خوزانی؛ زهرا دریکوندی؛ حمید رضاییان

21.

بررسی تاثیر خودتوسعه‌ای بر پیشرفت تحصیلی درس آمار دانشجویان ایران و روسیه با میانجی‌گری به‌کارگیری فناوری‌های آموزش از راه دور توسط اساتید

دوره 14، شماره 2، بهار 1399، صفحه 383-392
سیدامین عظیمی؛ گالیا کریلوا ایلدوسونا؛ نسیم سلیمانی

22.

بررسی تطبیقی دیدگاه‌های استادان و مدیران اجرایی درباره موانع عمده مشارکت اساتید در دوره‌های آموزش مجازی

دوره 4، شماره 2، بهار 1389، صفحه 105-116
سید مجید عبداللهی؛ بی بی عشرت زمانی؛ عیسی ابراهیم زاده؛ بهمن زندی؛ حسین زارع

23.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری به یادگیری از طریق رسانه های اجتماعی

دوره 14، شماره 2، بهار 1399، صفحه 291-301
سید محمدباقر جعفری؛ جبار باباشاهی؛ ندا اسکندری؛ مصطفی زندی نسب

24.

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی(ELS) بر اساس مدل پذیرش فناوری(TAM)

دوره 9، شماره 1، زمستان 1393، صفحه 33-40
امیرهوشنگ نظرپوری؛ غلامعلی طبرسا

25.

بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی‌‌های برندسازی دانشگاه‌‌های مبتنی بر آموزش الکترونیکی

دوره 11، شماره 2، بهار 1396، صفحه 133-148
عباس منوریان؛ جواد صفویه؛ نرگس آقاخانی؛ جلال رضایی‌نور

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.