رستمی نژاد, محمد علی, عجم, علی اکبر, ضابط, حسن. (1398). اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی. فناوری آموزش, 14(2), 361-369. doi: 10.22061/jte.2018.4034.1982
محمد علی رستمی نژاد; علی اکبر عجم; حسن ضابط. "اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی". فناوری آموزش, 14, 2, 1398, 361-369. doi: 10.22061/jte.2018.4034.1982
رستمی نژاد, محمد علی, عجم, علی اکبر, ضابط, حسن. (1398). 'اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی', فناوری آموزش, 14(2), pp. 361-369. doi: 10.22061/jte.2018.4034.1982
رستمی نژاد, محمد علی, عجم, علی اکبر, ضابط, حسن. اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی. فناوری آموزش, 1398; 14(2): 361-369. doi: 10.22061/jte.2018.4034.1982


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.