1.

اثربخشی خودآموزهای آنلاین سواد اطلاعاتی بر یادگیری دانشجویان: مرور نظام مند

صفحه 1-14
زهرا بتولی؛ فاطمه فهیم نیا؛ نادر نقشینه؛ فخرالسادات میرحسینی

2.

تأثیر آموزش روش شش کلاه تفکر دوبونو در بهبود مهارت شناختی دانشجویان کشاورزی در درس کارآفرینی

صفحه 15-26
بیژن ابدی

3.

تعیین اهمیت اجزای تشکیل دهنده آموزش الکترونیکی درس کار و فناوری از دیدگاه صاحب‌نظران

صفحه 317-324
مهدی عرب پشتکوهی؛ افسانه زمانی مقدم؛ علی رجب زاده قطری

4.

رابطه تکالیف برانگیزنده با تاب آوری تحصیلی : نقش واسطه ای اهداف تبحری و ادراک شایستگی

صفحه 325-334
شراره میرزائی؛ علیرضا کیامنش؛ الهه حجازی؛ شکوه السادات بنی جمالی

5.

تحلیل محتوای کتاب های درسی شیمی دوره متوسطه دوم براساس مؤلفه های اقتصاد مقاومتی : روش آنتروپی شانون

صفحه 335-348
حسین معافی؛ فایزه ناطقی؛ علیرضا فقیهی؛ محمد سیفی

6.

ارزیابی میزان کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در ایجاد رضایت بین دانشجویان واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی شمال‌غرب ایران

صفحه 349-360
خیراله سربلند

7.

اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی

صفحه 361-369
محمد علی رستمی نژاد؛ علی اکبر عجم؛ حسن ضابط

8.

دست‌یابی به اهداف سطوح عالی یادگیری الکترونیک با بازخورد آموزشی جامع (استانداردها و شاخص‌ها)

صفحه 371-382
نوری براری؛ مرتضی رضایی زاده؛ اباصلت خراسانی؛ فرنوش اعلامی

9.

..تاکسنومی رضایت دانشجویان از کیفیت خدمات ارائه شده در مدیریت آموزشی دانشگاه بجنورد

صفحه 383-394
زهرا نیکخواه فرخانی

10.

توسعه حرفه ای معلمان با استفاده از فضای مجازی: مطالعه پدیدارشناسانه معلمان شهر همدان

صفحه 395-408
سارا خداویسی؛ فرهاد سراجی

11.

تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر جو انگیزشی درک شده و تفکر سطح بالا در دانش آموزان

صفحه 409-421
مریم رجبیان ده زیره؛ فریبا درتاج؛ حبیبه بشیرنژاد دستجردی

12.

اعتباریابی مقیاس الکترونیکی و چاپی سنجش ویژگی های بومیان دیجیتال

صفحه 423-431
خدیجه علی آبادی؛ علی دلاور؛ محمدرضا نیلی احمد آبادی؛ مریم ایزی

13.

تأثیر روش تدریس معکوس بر نگرش حرفه‌ای و خودکارآمدی معلمان

صفحه 433-445
علی دیناروند؛ زینب گلزاری

14.

اینترنت اشیاء؛ سامانه‌ای برای بهبود نظام آموزش عالی

صفحه 447-458
علی محمد احمدوند؛ حسین نصیری؛ فاطمه نصرالهی‌نیا؛ احمد محجوبیان

15.

تاثیر تکالیف ساختاریافته و نیمه‌ساختاریافته بر درگیرسازی رفتاری و انگیزشی دانشجویان کارشناسی رشته علوم تربیتی

صفحه 459-469
الهام جمور؛ مریم پورجمشیدی

16.

سنجش کارکرد یک سیستم کمک آموزشی مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده، در آموزش درس تأسیسات مکانیکی ساختمان رشته معماری

صفحه 471-478
شایسته ولدی؛ سعید علی تاجر؛ حسن ختن لو

17.

ارزیابی موفقیت آموزش معماری ایران بر ارتقا خلاقیت و تصور خلاق دانشجویان، مطالعه موردی: دانشگاه ملایر

صفحه 479-487
خسرو دانشجو؛ آرش حسینی علمداری؛ محمد معینی پور

18.

تبیین ویژگی‌های محتوای آموزشی با تأکید بر مهارت های کارآفرینی دانشجویان رشته‌های فنی مهندسی و مقایسه آن با وضع موجود در دانشگاه هرمزگان

صفحه 489-499
مرتضی خوارزمی؛ حسین زینلی پور؛ اقبال زارعی

19.

رابطه بین سبک‏های نظارتی والدین و امنیت اینترنتی فرزندان در میان دانش‏ آموزان دختر و پسر شهر دزفول

صفحه 501-510
غلامرضا اصلانی؛ سیدامین عظیمی؛ نسیم سلیمانی

20.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر اهمال کاری تحصیلی با نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در بین دانش آموزان

صفحه 511-520
داود طهماسب زاده شیخلار؛ مهدی صادق پور


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.