رجبیان ده زیره, مریم, درتاج, فریبا, بشیرنژاد دستجردی, حبیبه. (1397). تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر جو انگیزشی درک شده و تفکر سطح بالا در دانش آموزان. فناوری آموزش, (), -. doi: 10.22061/jte.2018.4242.2034
مریم رجبیان ده زیره; فریبا درتاج; حبیبه بشیرنژاد دستجردی. "تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر جو انگیزشی درک شده و تفکر سطح بالا در دانش آموزان". فناوری آموزش, , , 1397, -. doi: 10.22061/jte.2018.4242.2034
رجبیان ده زیره, مریم, درتاج, فریبا, بشیرنژاد دستجردی, حبیبه. (1397). 'تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر جو انگیزشی درک شده و تفکر سطح بالا در دانش آموزان', فناوری آموزش, (), pp. -. doi: 10.22061/jte.2018.4242.2034
رجبیان ده زیره, مریم, درتاج, فریبا, بشیرنژاد دستجردی, حبیبه. تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر جو انگیزشی درک شده و تفکر سطح بالا در دانش آموزان. فناوری آموزش, 1397; (): -. doi: 10.22061/jte.2018.4242.2034


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.