1.

کارکرد آموزشی کاریکاتور و تأثیر آن بر انگیزه تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان

صفحه 145-153
علیرضا محمود آبادی؛ هادی ندیمی

2.

یک مدل جامع مرکب برای آموزش معماری: تلفیقی از محیط‌های یادگیری حضوری و مجازی

صفحه 155-165
محمودرضا ثقفی

3.

استفاده از فناوری واقعیت مجازی و یک ربات هپتیکی جهت آموزش به دانش‌آموزان نابینا

صفحه 167-174
سمیه حسین خانی؛ محمدرضا ارباب تفتی؛ غلامحسن پایگانه

4.

رابطه استفاده از نرم‌افزارهای وایبر، لاین و اینستاگرام با سواد زیست‌محیطی دانشجویان

صفحه 175-185
مهدیه رضائی؛ سید محمد شبیری

5.

الگوی علی خودکارآمدی تحصیلی، یادگیری خودتنظیم و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان

صفحه 187-200
راضیه شیخ الاسلامی؛ مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ مجید کوثری

6.

بررسی تأثیر دوره‌های آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر روی خلاقیت کارآموزان

صفحه 201-211
مهدی رجبی خوزانی؛ زهرا دریکوندی؛ حمید رضاییان

7.

رابطه تعامل، یادگیری خودتنظیمی با رضایتمندی از تحصیل در مدارس هوشمند

صفحه 213-222
مهرانگیز علی نژاد؛ نسیم سعید


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب