آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها226
تعداد مقالات2,285
تعداد مشاهده مقاله3,513,329
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,575,708

1.

تاثیر آموزش مبتنی بر مدل‌سازی با نرم‌افزار شبیه‌ساز کامسول بر اصلاح سوء تفاهم‌ها و کج فهمی‌های مفاهیم فیزیک الکتریسیته

صفحه 1-26
فاطمه خدادادی آزادبنی؛ جواد کمالی

2.

فرصت تقویت مهارت بازنمایی کلامی دانشجویان در فرآیند طراحیِ کارگاه های برخطِ معماری

صفحه 27-48
حسین پورمهدی قایم مقامی؛ آزاده خاکی قصر

3.

بررسی تاثیر شیب سقف بر استرس و عملکرد شناختی دانشجویان: با رویکرد معماری عصب محور در VR

صفحه 49-68
ریحانه رئیسی؛ کاوه فتاحی؛ سید محمد حسین ذاکری؛ سارا دانشمند

4.

بررسی شایستگی های دانشجومعلمان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانش فن آوری، تربیتی، موضوعی و تربیتی- موضوعی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان سمنان)

صفحه 69-91
نفیسه صالحی

5.

تاثیرنشان ها در سیستم امتیازدهی بازیوارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی

صفحه 93-116
زهره مروتی سیبنی؛ نسرین محمدحسنی؛ یوسف مهدوی نسب

6.

جایگاه مشارکت فعال، خود تنظیمی یادگیری، خودکارآمدی اینترنتی و رضایت تحصیلی در مهارت خواندن در کلاس‌های بر خط انگلیسی

صفحه 117-140
رضا نجاتی

7.

بررسی رابطه‌ی بین دانش معلمان زبان انگلیسی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیری زبان به کمک تلفن همراه با خودکارآمدی و خودتنظیمی آن‌ها

صفحه 141-162
زهرا چراغی؛ آذر درخشان؛ فاطمه مقیسه

8.

اثربخشی یادگیری ترکیبی مبتنی بر نقشه مفهومی الکترونیکی بر یادگیری مطالعات اجتماعی

صفحه 163-178
حسن ضابط؛ محمد علی رستمی نژاد؛ پری ناز اسعدزاده

9.

بررسی نقش واسطه‌ای سواد دیجیتال معلمان در رابطه بین آموزش الکترونیکی و تعاملات آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران

صفحه 179-194
حیدر تورانی؛ علی جعفری

10.

تقویت آموزش قضایای روابط طولی در درس هندسه دبیرستان‌های ایران: تلفیق نرم‌افزار جئوجبرا و مثال‌های کاربردی

صفحه 195-214
منیره مهری تکمه؛ محمد علی فریبرزی عراقی؛ ابراهیم ریحانی

11.

ارزیابی کاربردپذیری واقعیت افزوده برای آموزش ضرب به کودکان

صفحه 215-232
نسترن زنجانی؛ فرشته فتحی؛ مهدیه اجدادی؛ محمد جواد اسلام پور

12.

شناسایی فرصت‌های هوش مصنوعی بر رهبری معلمان درفرایند آموزش

صفحه 233-252
کبری خباره

13.

آموزش معکوس مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی: اثر بخشی بر درک مفاهیم علمی در روانشناسی یادگیری زبان

صفحه 253-270
مهرک رحیمی؛ ساناز سدیدی شال

14.

بررسی انتظارات دانشجویان دانشگاه‌های ایران و استفاده از فناوری برای یادگیری زبان انگلیسی خارج از کلاس

صفحه 271-292
مهدیه زیتونلی؛ محمد رضا قربانی؛ محمد علی رباط جزی

15.

بررسی ترکیبی ارزیابی یکپارچه با استفاده از فناوری در مقابل ارزیابی بدون استفاده از فناوری و توانایی نوشتن خلاصه توسط زبان آموزان ایرانی

صفحه 293-315
رضا باقری نویسی؛ رضا شازده احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب