1.

راه‌کارهای تعامل و برقراری ارتباط بین فردی در بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند

صفحه 95-108
اکبر سلیمانگلی؛ علی اکبر دولتی؛ علی اکبر امین بیدختی

2.

تاثیر ابعاد فیزیکی کلاس بر ارتقا مشارکت دانش‌آموزان در فرایند یادگیری فعال

صفحه 109-123
مصطفی ارغیانی؛ محسن فیضی؛ عباس یزدانفر

3.

بررسی ارتباط ساختار برنامه آموزشی با بروندادهای پژوهشی دانشکده‌های برتر معماری ایران و جهان

صفحه 125-132
سینا رزاقی اصل؛ مریم فرهادیان

4.

بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی‌‌های برندسازی دانشگاه‌‌های مبتنی بر آموزش الکترونیکی

صفحه 133-148
عباس منوریان؛ جواد صفویه؛ نرگس آقاخانی؛ جلال رضایی‌نور

5.

پدیدارشناسی چرخة مدل‌سازی دانش‌آموزان پایة نهم در حل یک مسأله اصیل

صفحه 149-160
کاظم عبداله‌پور؛ ابوالفضل رفیع‌پور

6.

معلم آینده؛ تغییر در نقش و وظایف در محیط‌های دیجیتالی بر اساس نظریة ارتباط‌گرایی

صفحه 161-170
نوری براری؛ علی معینی؛ مرتضی رضایی زاده؛ حامد عباسی کسانی

7.

تعیین میزان اثربخشی آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر درک مطلب و نوع راهبردهای یادگیری مورداستفاده زبان‌آموزان

صفحه 171-180
وحیده سادات واحدی؛ ملیحه ابراهیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب