منوریان, عباس, صفویه, جواد, آقاخانی, نرگس, رضایی‌نور, جلال. (1396). بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی‌‌های برندسازی دانشگاه‌‌های مبتنی بر آموزش الکترونیکی. فناوری آموزش, 11(2), 133-148. doi: 10.22061/tej.2017.633
عباس منوریان; جواد صفویه; نرگس آقاخانی; جلال رضایی‌نور. "بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی‌‌های برندسازی دانشگاه‌‌های مبتنی بر آموزش الکترونیکی". فناوری آموزش, 11, 2, 1396, 133-148. doi: 10.22061/tej.2017.633
منوریان, عباس, صفویه, جواد, آقاخانی, نرگس, رضایی‌نور, جلال. (1396). 'بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی‌‌های برندسازی دانشگاه‌‌های مبتنی بر آموزش الکترونیکی', فناوری آموزش, 11(2), pp. 133-148. doi: 10.22061/tej.2017.633
منوریان, عباس, صفویه, جواد, آقاخانی, نرگس, رضایی‌نور, جلال. بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی‌‌های برندسازی دانشگاه‌‌های مبتنی بر آموزش الکترونیکی. فناوری آموزش, 1396; 11(2): 133-148. doi: 10.22061/tej.2017.633


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب