واحدی, وحیده سادات, ابراهیمی, ملیحه. (1396). تعیین میزان اثربخشی آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر درک مطلب و نوع راهبردهای یادگیری مورداستفاده زبان‌آموزان. فناوری آموزش, 11(2), 171-180. doi: 10.22061/tej.2017.636
وحیده سادات واحدی; ملیحه ابراهیمی. "تعیین میزان اثربخشی آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر درک مطلب و نوع راهبردهای یادگیری مورداستفاده زبان‌آموزان". فناوری آموزش, 11, 2, 1396, 171-180. doi: 10.22061/tej.2017.636
واحدی, وحیده سادات, ابراهیمی, ملیحه. (1396). 'تعیین میزان اثربخشی آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر درک مطلب و نوع راهبردهای یادگیری مورداستفاده زبان‌آموزان', فناوری آموزش, 11(2), pp. 171-180. doi: 10.22061/tej.2017.636
واحدی, وحیده سادات, ابراهیمی, ملیحه. تعیین میزان اثربخشی آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر درک مطلب و نوع راهبردهای یادگیری مورداستفاده زبان‌آموزان. فناوری آموزش, 1396; 11(2): 171-180. doi: 10.22061/tej.2017.636


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب